HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A hörcsögöm sajnos elment :((

2006.04.14. 12:53 Morgó Medve

Nem tudom mi baja volt szegénynek, de mire odaértem a Népkerti Állatklinákára szegény le volt hűlve, de még élt. Kapott egy szurit meg egy kis folyadékot mert ki volt száradva és melengettem a tenyeremben sokáig de nem használt. Egyszer pár másodpercre megélénkült, most már tudom akkor távozott belőle a lélek. Még melengettem egy darabig, aztán a doktornő is megállapította hogy szegény elment. Nem szenvedett, csenben távozott az élők sorából. Most a helyén van az akváriumban letakarva, holnap délelőtt eltemetem itt a ház mellett a fák alatt a többi sorstársa mellé.
A klinkán nem kértek pénzt de mindent megtettek érte. Köszönöm szépen.

Most néhány napig amíg gyászolom csak morogni fogok itt, azt sem tul sokat.
Amiket félbehagytam majd folytatom azért.

Szólj hozzá!

Címkék: Aranyhörcsög

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr975181103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása