HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Igazam volt tegnap

2006.05.18. 20:32 Morgó Medve

Percekkel ezelőtt értem haza. A kollégiumban jártam, jövő hét végén 3 napig nem leszek itthon, Egerben lesz az immáron hagyományos, 2 évente megrendezett Bányász-Kohász-Erdész találkozó. Mint ismeretes egyetemünk jogelődje a közel 270 éves Selmecbányai Akadémia, és a közösen töltött évek után máig tart a barátság bányászok, kohászok és erdészek között. Egerbe jönnek hallgatóink is akik egyrészt mint rendezők fontos szerepet játszanak abban, hogy az érkező több száz vendég jól érezze magát, másrészt díszes egyenruhájukban felvonulva a felvonulás legszebb és leghangulatosabb részét képezzék. Hozzáteszem, hogy én még kicsit büszke is vagyok rájuk, hogy sokan az én tanítványaim, ha meg nem, akkor karunk hallgatói, ha meg az sem, akkor tetsvérkarunk hallgatói. De ez már magánügy. :)
Ezzel kapcsolatban volt egy megbeszélgetésünk az úgynevezett Bányász Klubban. Kellemes hely, ha nem a frissen vizsgáztatott trabimmal lettem volna egy kis sörözésre is ott maradtam volna. A szó szoros értelmében jó vendégmarasztaló fotelt választottam, elég mélyen lévő ülésekkel, attól tartottam ha mindenki elmegy holnap reggel a takarítónők fognak körbeporszívózni.

Közben hallgatom itt a helyi televízió műsorát, azt mondják, hogy helyesbítenek, mégsem a pilóta maradt életben a szlovák gép lezuhanása után.:)) Mit mondjak? Lassan olyan társadalomformáló erő lesz az én kis Morgómedvém, mint a miniszterelnök úr blogja. :)
Azért ekkora sikerre nem számítottam. :)   Merthát ugye én már tegnap megmondtam. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Hagyományok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr495181148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása