HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Antal Imre születésnapjára

2006.07.31. 07:07 Morgó Medve

Ma, az újságos mellett elrohanva éppen csak egy pillanatra láttam valamelyik bulvárlap címlapját. Nagy betűvel hirdette, hogy Antal Imre egyedül ünnepelte születésnapját. Majd még egy cím: Barátaim elhagytak.
Hát ez sajnos így szokott lenni. Antal Imre sikeres ember volt, sikeres volt zongoraművésznek, sikeres volt színésznek, de az volt volt műsorvezetőnek is. Igazán tehetséges ember, amit elvállalat, lelkiismeretesen és magas színvonalon teljesítette. Sajnálatos látni időskori magányát, vergődését, hogy a felszínen tudjon maradni. Két megjelenésére emlékszem a közelmúltból. Egyik akkor volt, amikor valami rehabilitációs otthonból hozták ki és valami nő legyeskedett körülötte. Itt igyekezett vagy igyekeztek megmutatni, hogy vele minden rendben van. Próbált szellemeskedni, de nekem bizony szánalmasnak tűnt ez a szellemeskedés. Aztán nemsokára egy másik riport következett, ahol teljesen a megszokott Antal Imrét láthattuk és úgy tűnt, ennek a riportnak kellett pontot tennie a sok botrányos hírnek a végére, amelyek megjelentek Antal Imréről. Örültem, hogy a dolgok helyükre kerültek, egy ember méltósága is helyreállt.

Sajnálatos viszont, hogy a sok régi barát elmaradt mellőle. Ezek bizony akkor nem voltak igaz barátok. Én nem ismertem személyesen, de egy személyes élményem van vele kapcsolatban. Megosztom olvasóimmal.

Peti fiam olyan harmadikos lehetett, majdnem 20 éve, mikor hallottunk a TV-ben egy riportot, hogy Antal Imre nehezményezte, hogy a "Ki kicsoda a magyar zenei életben" c. könyvben megjelent a lakcíme és a telefonszáma. Én akkor ezt hallottam, aztán nem sokkal később láttuk a művész urat szerepelni a TV-ben, és gondoltam egy nagyot, azt mondtam Petinek: nem akarsz-e beszélni telefonon Antal Imrével? Akart. Így kikerestem a telefonszámot, a kedves Mama vette fel, ő adta a művész urat. És Antal Imre kedvesen érdeklődött, mi újság az iskolában, meghallgatta a választ, majd jó tanulást kívánva elköszönt. Nem kérte ki magának a zaklatást, pedig megtehette volna, nem csapta le a telefont, hanem beszélgetett a fiammal. Hát ilyen ember Antal Imre. Isten éltesse sokáig! :)

Szólj hozzá!

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr765181217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása