HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Tele a hűtőm

2006.09.27. 05:18 Morgó Medve

Megtelt a tanszéki hűtőm. Tegnap este 6 felé megettem a vacsorámat a jénai tálamból és megpróbáltam bepréselni a hűtőbe. Hát sikerült, de mint írtam megtelt.

Mi is van ebben a hűtőben? Van mindenekelőtt egy csomó kefír, tejfel, mozzarella sajt, meg ilyesmik. Ezeket jó 3-4 hete vettem a Metróban hatalmas lelkesedéssel amikoris eldöntöttem, hogy le fogok fogyni. Imponáló egy készlet kétségtelen. A két legkritikusabb darbot a túrót megettem a múlt héten. Mielőtt a villát beleböktem volna a kisgömböcre emlékeztető felfúvódott dobozába, hosszasan néztünk farkasszemet én és a túró. Már jelentős lehetett a gázképződés már mert ugy nézett ki mint egy lufi. A túró egyben volt, és ahogy mozgattam a dobozát - ami tulajdonképpen egy műanyag ház - úgy csúszkált benne ide-oda. A doboz meg úgy viselkedett mint egy kejfeljancsi. Némi kéjjel böktem bele a villát aminek hatására aztán halk szisszenéssel engedett le. Úgy vagyok vele, hogy ha valami nem látszik romlottnak, nincsen kellemetlen szaga és még az íze sem rossz azt meg lehet enni. Kicsit nyögvenyelősen ugyan, de lement a túró. Aztán másnap a másik is. Márcsak vagy liternyi tejfelt meg vagy 20 mozzarella sajtot kellene megennem. Eredetileg ezek apróra vágott uborkára, paradicsomra, paprikára lettek véve dehát éngem nem nagyon vonzottak az ilyenfajta ebédek igy aztán ezek csak foglalják a helyet a hűtőmben meg járogat le a szvatosságuk. Mint láttuk a túrók meg sértettségükben gázokat eregetnek és dobozaik felpuffadnak. Hát egyszer ez foglalja a helyet az én hűtőmben.

De van itt más is. Mostanában - ahogy mostanában szokták mondnai - kicsit be is vagyok havazva, így mindig csak addig jutok el, hogy az edényekből megeszem az ebédet vagy vacsorát aztán mivel előre kellene menni mosogatni jó néhány szobával, idő meg semmi, hát szépen berakom a hűtőbe. Itt jó helyen van, a hőmérséklet kellően alacsony, hogy ne váljék az edényre ragadt ételmaradék mikroorganizmusok prédájává, másrészt pedig nincs szem előtt, harmadrészt meg a szobámat takarító fiatal asszonyka sem érzi úgy hogy neki van kitéve elmosni. Így aztán először bekerült a csehszlovák grillsütő rácsa és tepsije ami a zsírt hivatott felfogni. Ezt követte egy befőttes üveg amiben itthonról bevitt székelykáposzta maradék volt, egy kovászos uborkás üveg, majd tegnap a rizses csirkecomb maradékai. Azonkivül 6 kávéscsésze, a teljes készletem odavándorolt immáron. Valamint van ott még 5 liter príma tokaji borocska is amit ma elcserélek majd 5 liter kiváló villányi borra. Mint valamikor régen a kapitalizmus feltalálásakor: egy birka = 5 balta, vagy valami ilyesmi. :)

Elutazom ugyanis ma és lelkes Morgómedve olvasóimat néhány napra magukra hagyom. Kollégáimmal konferenciára utazunk a Balatonhoz, szakmai konferencia, csuda izgalmas ez is, de azért a svédasztalos megoldású mai vacsora és későbbi reggelik is némi izgalommal töltenek el. Vajon mennyire tudok ellenállni a sok finomságnak, és főleg jó hideg sörnek. Hát én megpróbálok. Aztán ahogy a mondás tartja: Isten tervez, ember végez. Vagy netán fordítva? :)

Kellemes további hetet kívánok, én itt leghamarább vasárnap fogok tudni írni valamit mert szombaton bográcsozás lesz a csilletolókat támogatókkal meg a csilletolókkal. Tessenek hát pihengetni kicsit tőlem.:)

4 komment

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr505181268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2006.09.27. 10:02:56

Uramatyám, pasik! Grillsütőrács és kávéscsészék a hűtőben! Ezt azért nem hittem volna rólad, Morgó! (nem mondom, az az öt liter borocska némileg enyhíti megbotránkozásomat)

Morgómedve 2006.10.02. 05:34:36

Nagy úr az idő, ha nincs idő mosogatni valahogy csak el kell tüntetni szem elől a dolgokat. :) Ennek egyik higiénikus módja lehet a hűtő.:) Zoknit, nem fogok soha oda rejteni.:)

bikfic 2006.10.02. 08:45:42

Ezek szerint takarító néni nálatok sem tisztítja a hűtőt? Mert nálunk sem tartozott a munkaköri kötelességei közé (ami érthetetlen volt, de tény, hogy mi takarítottuk a hűtőt, amikor már majdnem másztak benne a cuccok)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2006.10.02. 18:49:59

Tudod ez a hűtő maszek hűtő, az én tulajdonom, nem kincstári. Ennek megfelelően nekem kell takarítanom. Gondolom én. Igaz ezt ő nem tudja, nincsen ráírva. De szerintem a kincstárit sem kötelessége. Bár legutóbb szépen kitakarította de nem volt korábban szokása. Talán ezután. :)
süti beállítások módosítása