HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Vezetői bőrfotel

2007.06.05. 18:31 Morgó Medve

Nézem a hypersupermarket prospektusában ezt a karosszéket immáron sokadszor. Kihagyhatatlan ajánlatként hirdetik, Vezetői bőrfotel néven. A képen mindig ugyanazt nézem: mitől v e z e t ő i  ez a bőrfotel? Ezt tényleg csak vezetők vehetik meg? Vagy én is megvehetném? Netán igazolnom kéne, hogy én is vezető vagyok? Mit szólnának hozzá vajon az én vezetőim valamelyike ha egyszer egy pillanatra elmenne az eszem és vennék magamnak egy ilyent és becipelném a tanszékre, hogy aztán reggel ott pöffeszkedjek benne amikor bejönne a szobánkba? Merthogy felismerné az tuti, hiszen évek óta szemezek ezzel a székkel a prospektusban, nem igaz, hogy ne tudná, hogy ez egy v e z e t ő i bőrfotel.

Na persze a békesség kedvéért nyilván úgy tenne mintha nem ismerte volna fel a vezetői bőrfotelt, de magában biztos megfordulna a fejében, hogy lehet, hogy én már tudok valamit és csak napok vagy hetek kérdése, hogy előre cipelem a szobájába az illetéktelenül birtokolt elegáns bútordarabot és onnantól jogosan birtokolom majd mert én leszek a vezető.

Ilyen és egyéb hasonló hülyeségek jutnak az eszembe mint írtam már nem először, mikor elolvasom a pár soros ajánlást: valódi bőr, hintamechanikával, gázrugóval állítható ülésmagasság, ötágú görgős lábcsillaggal. Újra elolvasom és fantáziám meglódul. És elárulom nem az ötágú gögős lábcsillagtól...

Mindenesetre bízom benne, hogy nem ettől vezetői bőrfotel a vezetői bőrfotel. De akkor mitől? :)

6 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr475181403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2007.06.05. 20:50:20

Talán az árától? Mert hogy egy egyszerű beosztott talán ki sem tudja fizetni. :-)

bikfic 2007.06.06. 12:10:14

Vagy mert úgy van megszerkesztve ergonómiailag, hogy dolgozásra, órák hosszat ülésre nem alkalmas, csak arra, hogy jó magasan üljön az ember a gázrugón (!) és lenézzen a beosztottra, akit behívat a szobába? :) Off topic: Kedves Morgómedve, boldog születésnapot kívánok, Isten éltessen! :)

dittke 2007.06.06. 12:25:20

Ezen már én is sokat gondolkodtam, de megoldást én sem találtam.:) Most ragadom meg az alkalmat, hogy nagyon boldog születésnapot kívánjak.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.06.06. 21:52:08

Úgy látom ez az elnevezés azért eléggé böki a Ti csőrötöket is nemcsak az enyémet.:) Köszönöm a születsénapi jókívánságokat.:)

attila 2007.06.06. 22:19:09

Boldog szuletesnapot kedves Morgomedve! A vezeto"i fotel elnevezes lehet, hogy egy szerencsetlen angol forditas eredmenye. Angolul "executive chair"-kent aruljak a boltokban. Az executive szot sokfelekeppen lehet forditani; valoban a legkezenfekvobb forditas a vezeto"i elnevezes. De az executive szo kormanyzati munkakkal kapcsolatos akar adminisztrativ, irodai teendokent is jelenthet. Udvozollek, attila

Ismeretlen_13764 2007.06.07. 12:39:15

mondjuk tenyleg csak a fonokoknek szokott ilyesmi lenni :-) az egyszeru ember meg ul valami sima fa szeken.
süti beállítások módosítása