HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Palacsinta és páternoszter

2007.10.03. 20:43 Morgó Medve

Hát nehéz dolog ez a fogyókúra. Ki a csuda tudna ellenállni egy púpozott tányér palacsintának mikor fél egy tájban óraközi szünetben felmegy a szobájába? Hát senki. Én sem. Így aztán még mielőtt a tudatomig eljutott volna, hogy hát én fogyókúrázom, már el is tűnt vagy négy darab. Az ötödik tájékán derengett valami, de még a tehetetlenség hatására lement három. Na ekkor megálltam egy pillanatra, majd most már úgyis mindegy alapon lenyomtam még kettőt. Mennyi is az akkor? Tíz. Hát nem egy fogyókúrás adag az biztos. Dehát toltam volna félre akkor amikor szorgalmas lánykák sütögetik nekem a palacsintát a kollégiumban? Nyilván nem. Hát mea culpa, de ma én megint elveszítettem a fejem.

Na de mire is ez a nagy palacsintázás? Még mielőtt a kedves Morgómedve olvasóban felmerülne, hogy én itt palacsintahalmokra osztogatom a jegyeket fellebentem a titkot. A palacsintasütés balek-feladat volt olyan ifjú hölgyek számára, akik a Burschbrigád nevű diák baráti társaság tagjai szeretnének lenni. A már felsős tagok adták feladatul, kiegészítve azzal, hogy beszélgessenek el velem a füstölt csülök főzés műhelytitkairól valamint sikeres fogyókúráimról. Hát az utóbbival elég hamar végeztünk, de az előző témát tényleg átbeszéltük a csülök kiválasztásától az esetleges eloltásáig. Az ifjú hölgyeken szemmel látható érdeklődés látszott, bízom benne, hogy a főzés iránti vonzalmuk nem csökken a házasságban sem. Ez esetben jövendő férjuramnak jó sora lesz úgy látom. Olyan lehet mint én.:)

Egyébként, hogy a balakeság elkezdte a feladatok végrehajtását mutatta az is, hogy reggel fél nyolckor a páternoszter fülkéiben álmos leánykák üldögéltek kettesével magukkal hozva nyuszis-, macis-, meg egyéb kispárnáikat is és folyamatosan jártak körbe a páternoszterrel miközben egy kohász fiú fényképezte őket a földszinten. Nyilván a kiszabott feladatot hajtották végre, fejüket a párnára hajtva.

Volt valami bájos, kedves ebben az egészben. A páterezésben is, meg a palacsintában is. Bár ennek a páterezésnek biztos nem mindenki örült. Nem vagyunk egyformák. Én viszont írigylem őket, szavamra. Fiatalok, vidámak, élvezik az egyetemi életet. Dehát élvezzék is. Úgy emlékszem én sem éreztem rosszul magam itt a hetvenes évek elején. :)

3 komment

Címkék: Hagyományok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr275181464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2007.10.04. 00:28:09

Hehe, akik a feladatokat kitalálták, tudták, kihez kell küldeni a lányokat csülökfőzés-riportra! :))

bALEKINA 2007.10.04. 10:07:47

A balek hét volt életem egyik legszebb hete. Most hallok olyan visszhangokat, hogy szegény diákság, milyen megalázóak ezek a dolgok, meg hogy sérti a személyiségi jogaikat, ha a liftben vicceket kell mesélniük egy órán keresztül. Hát, nem tudom. Én élveztem minden percét a balek okításoknak is. Volt bennünk félsz, meg izgalom, hogy ma mi lesz, de vártuk, hogy kapjunk valami bonyolult feladatot, hogy kipróbálhassuk leleményességünket, és bizonyíthassunk. A balek héten meg imádtam, hogy minden az elsősök körül forgott, nem értem, hogy ezt a mostani elsősök miért nem érzik így. :(

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.10.05. 12:22:11

Igy van, pontosan tudták.:) Tudod bikfic, ez az én fogyókúrám itt már olyan mint egy valóság show. Mindenki tud az állandó szenvedéseimről, majdnem naprakészen, mikor kezdek bele, mikor hagyom abba.:) Meg hát az éhes ember ha nem ehet, akkor legalább beszélni szeret róla. Így vagyok vele én is. Én még a hőátadást, hővezetést, gőzfejlődést is a főtt csülkön mint példán keresztül tanítom:) Kedves bALEKINA, nekem az az érzésem, hogy az elsősöket legjobban a kivülállók féltik a balekhéttől, meg a balek oktatástól, meg a feladatoktól. Tehát ujságírók nem akik járnak igazán a dolgok végére, szülők akik azt se tudják mit és mikor csinál a gyerekük, és gyerekek akiknek ilyen szüleik vannak. Én látom itt Miskolcon, hogy a hallgatóság nagy része örül annak, hogy fogadták őket, hogy a felsőbb évesek szabad idejüket áldozták (30 fokos melegben fehér ingben, jó vastag posztóból készült grubenben meg aufban) arra, hogy ők itthon érezzék magukat az egyetemen. Egy anczug tanszék-es társam írta nemrégiben, hogy élete legszebb hete volt Miskolcon a balekhét. Bízom benne nem csal meg a memóriám. Kikereshetném ebből a levél dzsumbujból de hadd ne tegyem.:)
süti beállítások módosítása