HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Időjárásjelentés köhécseléssel

2008.02.04. 12:18 Morgó Medve

Tegnapelőtt reggel nem voltam eléggé résen, nem tudtam időben csatornát váltani, így aztán megszólalhatott a szóbő asszonyság aki az időjárást szokta mondani a TV-ben. Nem szeretem mert mindenféléről beszél az időjáráson kívül, azt meg úgy hogy a végén már az ember tényleg nem tudja eldönteni vajon most fog esni az eső vagy nem fog. Valahogy olyan anyáskodó az egész, hogy én szeretlek benneteket, gondoskodó anyátok vagyok, vegyetek sálat is meg igyatok forró teát, de cukor helyett szaharint tegyetek bele mert a cukor hizlal, és a kövérség számos betegséget okoz, mint például érelmeszesedést, ami tényleg nem jó dolog, sőt nagyon rossz mert sok csúnya dolog történhet az emberrel stb. Nem is ezért írok róla, hanem azért mert tegnapelőtt reggel amíg az asszonyság óvott bennünket, a háttérből mindvégig valami köhécselés-féle hallatszott. Füleltem mindenfelé, egyszerűen nem akartam elhinni, hogy a TV-ből jön. Pedig a végén már biztos voltam benne. De nem egyszer, nem kétszer, nem is háromszor. Most vagy elkapta az operatőrt az influenza, vagy a stábból valakit és nem volt senki aki kiküldte volna, vagy egy újfajta médiafogással állunk szemben, hogy még nagyobb legyen az időjárásjelentés nézettsége. Ez utóbbi esteben lehet, hogy melléfogtak mert nekem ezentúl sincsen nagy ingerenciám a szóbő asszonyság locsogását hallani. Igaz a magam 58 évével nem is vagyok már a reklámok célpontja, valahol 49 éves koromban megszűntem létezni ebbéli minőségemben. Ha nem erről van szó akkor viszont jobbulást kívánok a köhécselőnek.:)

Szólj hozzá!

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr175181535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása