HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmajánlat

2008.02.13. 07:48 Morgó Medve

Régen volt alkalmam filmet ajánlani. Helyesebben volt, de az nem igazán jött be. Igaz a fiaskó nem az én hibám, megszívta ezt a www.port.hu is. Meg aztán nem kényeztetnek el bennünket a műsorszerkesztők sem. Nagyon sok az ismétlés, sőt többszörös ismétlés. Emlékszünk rá, a Tanú-t 2 héten belül kétszer is megnézhettük. Már aki akarta. Én már kívülről tudom, így közelébe sem menetem a TV-nek. A közelmúltban pedig a Filmszemle idején az új nemzedék filmjeit vetítették. Hát éngem ezek a filmek nem igazán tudnak megérinteni. Lehet, hogy jó filmek de én nem tartom annak őket. Közhely már, de ízlésről igazán nem érdemes vitatkozni. Fel is adtam a nézésükkel.

Ma este viszont az m2-n van néznivaló. Nem egy vidámság, de az élet sem vidámságból áll teljesen. Az Édes Anna is nagyon jó könyv annak ellenére, hogy egy szegény cselédlány gyötrését kísérhetjük figyelemmel mind a filmben, mind pedig a regényben. Akinek tragikusan alakult sorsa szintén nem egy heppiend. De ugyanezt elmondhatjuk sok más filmről és könyvről is. A mai film sem könnyű film. Nem szivesen írnék sokat róla. Inkább csak felhívnám rá a figyelmet. Nem sok orosz filmet láthatunk mostanában. Hát ez egy jó film. Határozottan jó film. Azt javaslom klikkeljünk ide és olvassuk el mit ír a www.port.hu :

http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=6415061&i_where=1&i_where_tv=1


Vannak ott kritikák is, láthatjuk mennyi díjat nyert a film, és beleolvashatunk a véleményekbe is.
Én meg azt mondom ma (szerda) este 22.30-kor kapcsoljunk az m2-re és nézzünk meg
egy igen jól megcsinált orosz filmet melynek a címe: Visszatérés.

4 komment

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr315181540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferko 2008.02.14. 21:40:40

Megragadnám az alkalmat... pénteken 19.30 filmplus kincs ami nincs. Az és megint dühbe jövünk az elöbb ért végett. Számomra megunhatatlan filmek ezek:)

Morgómedve · http:://morgomedve.freeblog.hu 2008.02.15. 20:37:25

Jó, hogy megragadtad az alkalmat, biztos sokaknak jól jön.:) Úgy vagy vele mint én a Waczak szállóval. Megint nézem, talán már vagy negyedszer.:)

ferko 2008.02.18. 21:26:00

Nem fogod elhinni, vasárnap egy másik adó adta az és megint dühbe jövünket ("bunkó vagy bugsy"). Szerinted néztem? :) DVDn is megvan egyébként és 50szer biztos láttam már.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.02.22. 18:41:43

Szerintem nézted.:) Azért 50-szer nem semmi.:))
süti beállítások módosítása