HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Olvasás közben 2.

2008.04.01. 06:04 Morgó Medve

Van egy régebbi emlékem is. Az embernek vannak emlékei amik mélyen betelepülnek a memóriájába, még az öregedés sem tudja onnan kitörölni, homályba süllyeszteni. Nekem is van néhány ilyen emlékem, egyet meg is osztok a Morgómedve olvasóival.

Olyan ez is mint a legutóbbi, olvasgatás közben az erkélyről láttam. Nyár volt. Hát persze, mi is lett volna? Télen én sem olvasgatok az erkélyen. Az erkély alatt magas, kisportolt  férfit  ment hatalmas léptekkel, tekintete előre nézett, valahová a távolba a buszmegálló irányába. Mellette úgy méternyire egy szőke 3 év körüli kislány szaladt. Bár nem is inkább szaladás volt az, hanem olyan ugrabugrálás féle de látszott rajta nehezére esik ez a rohanás, hogy nem könnyen tud "lépést tartani" a rá sem néző férfival. Aki szerintem az apja lehetett, bár egyáltalán nem apaszerűen viselkedett. Nem fogta kézen a kislányt, nem vette apróra a lépteit, nem nézett rá időnként szeretettel, nem simogatta meg a buksiját. Nem látszott rajta, hogy eltelt egy hét, vagy kettő, újra itt a lehetőség, hogy reggel 8 és délután 5 óra között elvihesse kislányát cukrászdába, esetleg ki  a Csanyikba a szabadidő parkba, netán új családjához.

Persze mindezt csak én képzelem, hogy valamiféle láthatásról lehet szó, nem biztos, hogy így is volt. Mindenesetre én akkor nagyon utáltam ezt a pasast, utálom azóta is. Olyan szánalmas és sajnálatra méltó volt az a kislány amint próbált alkalmazkodni a férfi tempójához, miközben azt látta, hogy ez a férfi - aki lehet, hogy az apja volt - csak néz előre, rá sem pillant, tud-e jönni vagy lemaradt,  csak sietve megy, mintha nem is együtt lennének. Ma is nehéz szívvel gondolok vissza az esetre és mindkettőjüket teljesen magam elé tudom idézni. Van még egy ilyen emlékem, egyszer talán elmondom azt is.

4 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr915181564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferko 2008.04.01. 14:28:42

Megyek ki a boltba, van vagy 5 perc gyalog. nekem mégis vagy fél óra, mivel jön a gyerek is. Minden fűszálat megnézünk, csigákat megvizsgáljuk, hangyákat háborúztatjuk. Mindezt ötlépésenként. A múltkor egy kutyakaki keltette fel a kiváncsiságát. MIt gondoplhat a szomszéd, amikor a gyerek kutyakakiban turkálna és vinnyog, hogy hagyjam már? Vagy amikor csikket szed és hozza oda nekem... De szerencsés vagyok még... Egy cimborám meséli, hogy az ő kölyke egy békát talált a ház elött és vitte haza, majd a wcbe tette. Ő meg nagy vidáman kiment nagydologra, újsággal, ahogy kell. Szivinfarktus kerülgette, amikor brekegni kezdett a matéria...

Ismeretlen_56441 2008.04.03. 13:00:43

Sok apa viselkedik így, én is tapasztaltam már hasonlót. Mentünk fel a hegyre, ők mentek, mi együtt, ők meg külön, csak később fedeztem fel, hogy ők összetartoznak, még hasonlítanak is. Apa, meg a fia, aki már nagyobbacska volt, lehetett volna vele beszélgetni, csak nem tudtak összehangolódni, talán elszoktak egymástól.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.04.03. 19:45:27

Elnézést a késedelmes válaszért de sok a dolgom mostanában, tegnap este szakestély is volt, holnap levelezősök jönnek, elő kellett készítenem dolgokat, na szóval nem unatkozom. Ferkó a Te viselkedésed a normális, mi is így sétáltunk Petivel annakdején. Mondjuk én is szívbajt kaptam volna a békától alattam amikor békésen olvasgatok.:) Fehérholló, amit írsz azt annak tudom be, hogy ritkán vannak együtt és valahogy nem gondolják, hogy nagyon érdemes lenne belekezdeni valamibe. Meg nincs is bizalmuk egymáshoz. Idegenek lettek a heti, kétheti találkozások miatt. Mikor egyszer régen 18 éve kórházban voltam hazaengedtek hétvégére nem tudtam mihez kezdeni magammal. Nem éreztem jól magam otthon. Vissza nem mentem, de nem élveztem nagyon. Idegennek éreztem magam otthon. Visszatérve a kislányhoz nem tudom elfelejteni a menését. Olyan féig futás, félig menés. Az a barom meg csak ment előre, rá se pillantva. :((

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu/ 2008.04.03. 20:21:04

Visszatérnék egy néhány nappal ezelőtti dologra. Tegnap reggel a kincstári csatornán 8 felé ment egy riport egyik mobiltársaság képviselőjével. Hogy mennyire jók, mennyire sok fejlesztés, meg övék a jövő stb. Természetesen nem volt semmi utalás rá, hogy reklám riport.Hát erről beszéltem többek között.
süti beállítások módosítása