HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Kereskedelmi fortélyok

2008.04.30. 19:03 Morgó Medve

Nem értem én ezeket a multikat. Pedig azt hittem értem.  Minden nap egy csomó reklám újságot dobálnak be a postaládámba, hogy mindenféle akciós árukkal becsalogassanak a boltba ahol aztán minél több pénzt költsek el. Én meg ezeket rendre áttanulmányozom. Egyrészt, hogy tisztában legyek az árakkal, másrészt pedig ha valami tényleg jó áron van nehogy már kimaradjak belőle. Nescafét kizárólag akciósan szeretek venni. Ennek ellenére néha úgy fogy ki, hogy sehol nem lehet akciósan venni. Ilyenkor szívom ugyan a fogam, de kávét inni kell, veszek hát drágábban. Mondjuk 200 grammot 1400 forintért. Pedig ennek akciósan 1200 forint az ára. Néha azonban ennél is olcsóbban lehet hozzá jutni. Mint például most is az egyik üzletláncnál. Be is mentem délben, futólag körülnéztem, a bejáratnál nem láttam, mentem hát befelé azzal, hogy nyilván rossz kereskedői döntés lenne a bejáratnál elhelyezni, hiszen az ilyen kávéért betérők - mint én is - megvennék és már mennének is. Tehát logikus, hogy úgy kell elhelyezni, hogy a kedves vevő bejárja a boltot, aztán vegyen egy kis folttisztítót, szappant, fürdősót meg még a csoda tudja mit. Aztán a túlsó sarkon majd vehet nescafét is amiért bejött. Bejártam az egész boltot vagy kétszer, nem találtam. Már éppen kérdezni akartam a bejáratnál lévő pénztárost mikor megláttam a kávé hegyeket rögtön a bejáratnál. Hát mit mondjak? Lehet, hogy nekem vannak téves elképzeléseim a kereskedelem fortélyairól? Lehet. Mindenesetre vettem néhány üveggel. Egy darabig el vagyunk látva. :)

3 komment

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr735181577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_56441 2008.05.01. 19:42:07

A multikban soha ne bízz!! :-)) Hiába tanulmányozod az árakat, képtelenség követni, csupán néhány árucikket, esetleg, aztán a többi apróságnál meg visszaveszik a kedvezményt, vagy más az ár a pénztárgépnél, más a polcon. Megtehetik, nagyon kevesen vannak azok, akik reklamálnak. Én úgy láttam, most dobtak ki nescaféból (20%?) grátiszos utántöltőt 1200-ért.

Hofi 2008.05.01. 22:30:17

Mityenkám! nagy élvezet számomra, ha van időm, és "Rád tudok kattintani". Egy apró hála a következő infó: Az Egyeten előtti utolsó kereszteződésben nyílt új árúházban (nem lehet reklámot csinálni!) 800 körül nagyon finom nesskávét kaphatsz. Magam erre szoktam rá, mert hát a "legényélet" hétközben ezzel a kávéval kényelmesebb. A nejem a 100 grammosat szereti ugyaninnen, mert a 200-as neki savanyú. Most, vagy fél éve már jobb az ellátásuk, s egyre több a hazai árú is. ínekem pl. a 1/2 kilós barna kenyér nagyon izlik. Általában környékbeli pékségek sütik. Baráti üdvözelttel!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.05.02. 16:10:43

Fehérholló igazad van, tényleg sok módját ismerik az átverésnek, tisztelet a kivételnek. Én már drágább cuccot csak úgy veszek, hogy összehasonlítom az árun és a polcon lévő vonalkódot. Eleinte azt hittem csak véletlen, hogy másféle az ár a polcon és a pénztárnál de ma már tudom sokszor bizony szándékos is lehet. Hofi, örülök, hogy Téged is az olvasóim között tudhatlak.:)Hétfőn hazafelé benézek a boltba, veszek kávét meg kipróbálom az általad említett barna kenyeret is.:) Köszönöm szépen a hozzászólásotokat.:)
süti beállítások módosítása