HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nyerítés

2008.04.30. 18:30 Morgó Medve

Vannak riportműsorok amiket azért nem nézek, mert nem szeretem a riportert. A riportalanyok érdekelnének de a riportereket sajnos annyira nem kedvelem, hogy inkább lemondok a riportalanyokról is. Így aztán vasárnap reggelente nem szól a kincstári egyes, nem érdekelnek a magánbeszélgetések és nem hallgatom azokat a mostanában futó műsorokat sem ahol a riporter már megpróbálkozott sok mindennel. Kezdte riporterként, rendezett darabot és filmet, szerepelt színészként, újabban meg színiházat igazgat.

Mint írtam nem nézem ezeket a műsorokat, viszont vannak kedvcsinálónak bejátszások, így aztán részese lehetek a dolognak úgy is, hogy nem nézem a műsort. Nemrégiben Vitray Tamással készült riport aki biztos valami szellemeset mondhatott mert a riporter harsányan elnevette magát, amit azért nem szívesen nevezek nevetésnek, inkább nyerítésnek. Vitray Tamás természetesen nem nyerített vele, folytatta a mondanivalóját mintha mi sem történt volna. Aztán ma reggel megint volt előzetes, és ujra a jól ismert nyerítésre kaptam fel a fejem. Ekkor gondolkoztam el azon, hogy lám lám nevetni is lehet illetlenül. Mert ez a nevetés nekem nagyon illetlennek tűnt. Egy Vitray Tamástól vagy mondjuk Benkő Gyulától soha nem hallottam ilyen nevetést de el sem tudnám képzelni. Hogy hogy jön ide Benkő Gyula? Hát onnan, hogy én őt igazi úriembernek tartottam. Még abból a közegből is kiemelkedett amiben élt és mozgott, ahol azért az úriemberek az átlagnál nagyobb gyakorisággal fordultak elő. Azaz a színészek közül. Hát ezen mélázgattam ma reggel készülődés közben.

Szólj hozzá!

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr465181575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása