HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nevess csak!

2008.06.16. 18:18 Morgó Medve

Egyre kevesebbet nézek TV-t és egyre jobban érzem magam. Helyette folyóiratokat, újságokat olvasok. Nem sokat, csupán azt a néhány félét amit korábban is, de most azonban nem halmozódnak fel, nem gyűlnek nagyon össze, nem kell féléves késéssel olvasnom őket.

Azért néha vágyom egy kis televíziózásra is. Olyankor aztán kézbe veszem a távirányítót és végigtekerem ezt a 40 valahány csatornát ami nekem van. Így fedeztem fel, hogy ismét lehet a Viasat3-on kandi kamerás felvételeket látni. Láttam én a műsor újságban korábban is, de azt hittem megint ismétlik a régieket, amik azért már a könyökömön jöttek ki. Nem! Ezek vadonat újak és ugyanabból a "műhelyből" kerültek ki mint a korábbiak, tehát garantáltan ízlésesek és jók ezek a filmek. Vasárnap - mikor néztem - többször is elnevettem magam olyan ügyes szituációkat találtak ki az alkotók. Úgyhogy a 3 orosz műsor mellé amit rendszeresen nézek felsorakoztatom a "Nevess csak!" kanadai sorozatot is amelynek alcíme "Kandi kamera show". Ajánlom másoknak is, tényleg jókat lehet nevetni.

És ha már kandi kamera akkor ajánlanék valamit az Internetről is. Ukrán diákok szórakoznak a kollégiumban. Ami számomra rendkívül meglepő, hogy ez a konyha semmit nem változott 40 év óta. Hát akkor nézzük és nevessünk:

http://rutube.ru/tracks/10159.html?v=db171211dea1a6512c1ecf452af9d3e6

5 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr175181596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_73190 2008.06.17. 08:11:07

A levelező listán is megkaptuk a linket, s akkor jót mulattam ugyan rajta, de amikor mentem a koliban zárni konyhákat, bizony eszembe jutott a jelenet, meg az, hogy nálunk akár a hűtőkből (amik ott vannak rögtön az ajtó háta mögött) is kiugorhatna valaki, és én biztosan ott ájulnék el. De hála Morgómedvének, már fel vagyok készülve az ilyen váratlan helyzetekre - vagy legalább is ezzel nyugtatom magam... :)

Ismeretlen_14594 2008.06.17. 11:47:08

Sose fogom megérteni, mi a jó kandikamerás műsorokban. De hát te tudod :-).

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu/ 2008.06.18. 05:54:18

Kedves bonasera örülök, hogy felkészíthetem a váratlan helyzetekre.:) Mondjuk ha a hűtőből ugrana ki valaki azt hiszem én is nagyon meg tudnék ijedni.:) Gigi, azt hiszem ezt elmagyarázni tényleg nehéz lenne. Nem lehet, hogy Te utoljára valami Bochkor-Boros féle kész átverés show-t láttál? Ez a Viasat-on azért más.:)

Ismeretlen_14594 2008.06.18. 11:57:02

Tudtommal a Kész átverés korábban a Jáksóé volt, most meg a Balázsé, de egyiket sem nézem, mert utálom. A kandi kamerákat sem nézem, mert amit nagy ritkán láttam (a viasaton is), azokat sem szerettem. Így aztán azonnal elkapcsolok. Ez van, nekem nem tetszik :-). De azért neked jó szórakozást hozzá!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.06.19. 06:04:08

Érdekes én úgy emlékszem mintha a Bochkorék csinálták volna, de biztos nem jól emlékszem. Na azokat én sem néztem akárki is csinálta. Éppen csak bele pillantottam ha pásztázás közben odaértem. Ez viszont nekem tényleg tetszik. Ahogy szoktam mondani nem vagyunk egyformák.:))
süti beállítások módosítása