HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Jól bevásároltam

2008.10.21. 15:57 Morgó Medve

Kicsit pakolásztam az egyik szekrényben és kezembe akadt egy pulóver. Teljesen jó, még alig volt rajtam, talán vagy kétszer. Az az igazság, hogy ezzel kicsit befürödtem.

A dolog úgy alakult, hogy a munkaruha utalványomat majdnem 2 év alatt nem volt időm beváltani, közben viszont aktuálissá vált az újabb utalvány is. Így aztán a két utalvánnyal nyakamba vettem a várost, hogy veszek magamnak egy fehér köpenyt vagy - mivel rám nem nagyon gyártanak köpenyt - egy pulóvert. Mint eddig jó néhány alkalommal. Hát végül is én pulóverben járok órára is, tehát nekem ez számít munkaruhának. Van két munkaruha bolt Miskolcon, az elsőben nem jártam sikerrel, következett a másik. Köpenyt itt sem tudtak adni, a pulóverek is mind kicsik voltak. Már úgy nézett ki a két munkaruha utalványt kell magamra vennem, mikor kifelé menet ráböktem egy kék pulóverre, hogy ez sem jó? Az eladó azt mondta, megnézhetjük. Megnéztük, jó lett. Az a két betét a váll tájékán nekem fel sem tűnt. Kicsit kevesebb volt az ára mint amennyiről az én utalványaim szóltak, így még vettem 2 pár zoknit is. Valami márkás dolgok voltak, drágák is, az én lábaimon ilyenek még nem voltak soha, ideje hát kipróbálni. Mondanom sem kell, hogy hamarább kilyukadt mint egy használt cikk piacon vett zokni.

A pulóverrel elégedett voltam. Egész jól nézett ki, méretben is megfelelt. Otthon is felpróbáltam, na mondom de jó, meghagyom ünneplőnek. Így is történt, beraktam a szekrénybe, hogy együtt várjuk az alkalmat amikor majd felveszem.

Akkoriban volt, amikor már nem volt autóm, de még új sem volt és busszal jártam az egyetemre. Feltűnt nekem, hogy minden buszvezetőnek hasonló pulóvere van mint nekem. Hazamenve újra elővettem a nemrégen elpakolt darabot és sajnos bejött amire gondoltam: én egy olyan pulóvert vettem amilyenben a helyi közlekedési vállalat járatja a buszvezetőit, de később láttam már biztonsági őrökön is. Hajaj - gondoltam- hát ha én ebben megjelenek az egyetemen egyedül a buszvezetők fognak örülni, hogy még egy kolléga, mindenki más jót fog nevetni ha meglát. Hát bizony nekem a boltban nem említették, hogy jó ez a pulóver, de az igazi az lenne ha vennék hozzá egy autóbuszt is. Vagy egy szupermarketet. Így aztán még nem sokat volt rajtam, bár tervezem, hogy egyszer felveszem és figyelem majd ki hogyan reagál mikor meglát. Bizonyára sokan nem fogják majd érteni miért öltöztem sofőrnek. Bár az ő reakciójuk is megérne egy misét ha mosolyogva szállnék fel az első ajtónál. Lehet, hogy még bérletet sem kéne felmutatnom? Egyszer ki kéne próbálni. Egyébként volt már úgy hogy a harmadik buszban mutattam fel a vasúti féláru igazolványom, ahol a sofőr nem bólintott mint másik két társa, hanem kérdően nézett rám. Erre én is rá, majd a kezemben tartott félárura, majd leesett a tantusz és sűrű bocsánatkérések közben elővettem a bérletemet. Mert az is volt, csak nem figyeltem mit mutatok fel.

Eszembe jutott egy régi anekdota, valami sportriporterről mesélik, hogy a világ összes stadionjában a pesti villamos bérletét mutatta fel újságíró igazolvány helyett, be is engedték mindenhová. Ám egyszer lebukott, mert áprilisi szelvény volt benne, pedig már rég május volt.:)

18 komment

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr175181653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolloJuve 2008.10.22. 00:48:11

Régebben bés jogsinál a kreszkérdés: Szabad e várakozni buszöbölben? Erre pihent osztálytársam (most gazdász): Természetesen. Menetrend szerint közlekedő autóbusszal. :D

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.10.22. 04:46:08

Végülis igaza volt.:)

Ismeretlen_89040 2008.10.22. 13:17:29

Elnézést a kotnyeleskedésért,én még csak nemrég óta olvasom ezt a blogot,s egy pici megjegyzés kikívánkozik belőlem:munkaruha boltban lett vásárolva az a fránya pulóver,ergo,valamely foglalkozásnak biztosan a munkaruhája,ami ki is derült,hogy a BKV buszsofőröké...:-) Tehát a javaslatom:elő a 2 pulóverrel,irány a BKV buszdroszt-hátha adnak helyette 2 inget.Vagy bérletet.Vagy egy zsáknyi buszjegyet:-)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.10.22. 15:49:11

Örülök a "kotnyeleskedésnek", ez még eszembe sem jutott.:) Bár csak egy pulóver van (köpeny utalvány volt kettő) de azért nézegetni fogom a sofőröket és ha találok egy ekkora méretűt feltétlenül megpróbálok megalkudni vele.:) Attól tartok a "hivatalosokat" nem nagyon fogja a dolog érdekelni egy buszsofőrt már igen. Köszönöm az ötletet, remélem sokáig maradsz még itt olvasgatni.:)

Horhe 2008.10.22. 17:33:43

Tisztelt Morgó Medve Tanár úr! Olvasgatom a blogot,és van benne pár jó story is. Jó egészséget és jókedvet,valamint további blogozást kívánok! Így,inkognitóban is(meg van rá az okom.)

Ismeretlen_89040 2008.10.22. 18:05:44

Szívesen maradok,mert érdekes írásokat találtam ezen az oldalon,csak győzzem olvasni(tegnap jó pár órát olvasgattam,s nem jutottam a feléig sem,de mire jó a 4 nap pihi:-) Szép napot,jó pihenést és sok jó írást kívánok!

Ismeretlen_26298 2008.10.22. 19:51:52

Hát ez az én napom.:) Mármint morgóilag, mert este 5-kor még órára mentem. Köszönöm a kedvező véleményeket és a jókívánságokat a jövőre vonatkozóan.:) Az íróember annak örül ha fogynak a könyvei, a magamfajta botcsinálta (blog)író meg annak ha sokan olvassák és tetejébe még meg is dicsérik.:)Köszönöm szépen.

Ferko 2008.10.22. 20:12:12

C&A miskolcon is van valamelyik plazaban. Nem túl drága és van kimondottan XXXXXL ruháik is, abba tuti beleférsz.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.10.23. 08:55:11

Kössz szépen a tippet, megnézem majd van-e ilyen nálunk. Óriások boltja volt de nem kaptam rá, mert igen drágán adták a cuccokat. Lehet, hogy még most is megvan de emiatt nem szoktam oda járni.

Ferko 2008.10.23. 11:34:13

Charles Vögel a másik, barcikán van, Miskolcon nem tudom. Érdemes bemenni az ilyen boltokba, olcsóbb de azért normális dolgokat lehet venni. Kinaihoz képest persze drágán.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu/ 2008.10.23. 17:01:34

Ez a Vögel van Miskolcon, benézek majd. Hajlandó vagyok én többet is fizetni de az említett cégnél azért aránytalanul többet kértek. Köszönöm ezt a tippet is. :)

Ismeretlen_56441 2008.10.24. 14:49:27

Hát kedves Morgómedve, akkor most mégis kellene egy köpeny a kék pulóver fölé, talán akkor nem látszik, hogy BKV-s. :-))) Én úgy tudom, hogy ezeket a munkaruha utalványokat némely butikban is be lehet váltani, csak szépen, mosolyogva meg kell kérni a boltvezetőt.

Samu 2008.10.24. 19:04:26

Aranyos ez a történet a pulóverrel. És milyen maga a pulóver? Esetleg láthatnánk róla egy fényképet? (Mert már nagyon kíváncsivá tettél.)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.10.24. 21:05:07

Ez jó.:) Holnap csinálok egy képet és felarokom csak még nem tudom én is benne leszek-e majd.:) Az a baj, hogy rám már nem árulnak köpenyt, igy lett sofőrpulóver belőle.:) Ja, többet nem lesz mit beváltani, idén ugyanis megszünt, helyette ebédjegy van:)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.10.25. 17:26:09

Csináltam róla képet de sajnos a betétek meg a zseb nem látszik, egyszínű kék az egész, így nincs sok értelme ide feltenni. Egyébként a vállon kétoldalt egy-egy 10 cm széles betét van ami előre is lelóg vagy 15 centit meg hátra is. Meg baloldalt van elől egy zseb. Mindegy, a városban is hordhatom, legfeljebb sofőrnek néznek:) Egyedül az egyetemre nem vehetem fel.:)

Ismeretlen_26298 2008.10.26. 10:54:02

Sikerült egy jobb képet csinálnom a pulóverről, íme: http://morgomedv.freeweb.hu/pulover.jpg Nem rossz ez, mint írtam egyetemen kívül bárhová felvehető.:)

Ismeretlen_56441 2008.10.28. 17:39:37

Nem lehet azt a zsebet leszedni? Nem lenne annyira egyenruha. Esetleg még a foltot is a könyökéről? Egész jó pulcsi maradna belőle.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu/ 2008.10.29. 08:28:48

Túl sokat kéne leszedni. Végülis a dolog eldőlt, egyetemre nem veszem fel, máshol meg lehetek buszsofőr.:)
süti beállítások módosítása