HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Szuzukis történet érzelgős befejezéssel

2009.01.30. 19:35 Morgó Medve

Jól megszívatott tegnap a szuzukim. De kezdem az elején. Néhány nappal ezelőtt az üzemanyagjelző műszer mutatója elérte a közel nulla állapotot. Én meg úgy voltam vele, hogy most nincs kedvem tankolni, majd holnap, vagy holnapután és millió okom volt rá, hogy most miért ne tankoljak. Teltek a napok, a mutató meg szépen kúszott lefelé már kicsit el is hagyva a nulla értéket. Nem aggódtam nagyon, mert a szuzuki szwiftes fórumon is azt olvastam az Interneten, hogy azután, hogy kigyullad az a bizonyos lámpa - ami az üzemanyag hiányát jelzi - még kb. 10 liter van a tankban. Így aztán nyugodtan autózgattam mindig másnapra hagyva a tankolást. És természetesen vártam, hogy kigyulladjon az a bizonyos jelző lámpa. Kicsit bennem volt az is, hogy egyszer legalább meg kellene néznem amikor kigyullad. Teltek a napok, én meg csak vártam, hogy mikor gyullad már fel.

Aztán tegnap délután jöttem haza az egyetemről az Avas alján - a Miskolcot ismerőknek mondom - a Cementipari Gépjavítónál egyszer csak leállt az én szuzukim. Ráadásul úgy, hogy a hátulja kicsit belógott a belső sávba. Megpróbáltam én kissé megtolni felfelé, hogy legalább ne lógjon be, de ez már nem trabant, ezt nem lehet csak úgy tologatni. Végül beültem és visszagurultam a külső sávba, természetesen elvágólag a járdaszegéllyel, kitettem az ablakba az elakadásjelző háromszöget és elindultam benzinért.

Első gondolatom az volt, hogy megyek a 2 megállónyira lévő benzinkúthoz, biztos van kannájuk is és hozok onnan. De aztán eszembe jutott, hogy van nekem otthon kannám, így aztán hazafelé vettem az utam. Otthon viszonylag hamar megtaláltam a kannát, viszont nem találtam a hozzávaló hosszú nyakú kiöntőcsonkot amivel kényelmesen bele lehet önteni a kanna tartalmát a tankba. Beraktam hát egy tölcsért a konyhaszekrényből, bár magam sem nagyon bíztam abban, hogy jó lesz. Így indultam el a benzinkúthoz. Ott aztán mikor megláttam a gyönyörű szép új benzinkannákat gyorsan vettem egyet, nehogy már utána meg a betöltéskor  legyenek gondjaim. Busszal szépen elmentem a kocsiig, aztán éppen az edény kupakjával kínlódtam amikor hirtelen megállt mögöttem egy kocsi amiből 3 hallgatóm szállt ki. Látták, hogy ott molyolgatok a kocsi körül egy benzines kannával, befordultak hát, hogy segítsenek. Mit mondjak? Jól esett a a dolog.:) Betöltöttük, megköszöntem a segítséget, aztán elindultunk, mindenki a maga útján. Közben meg az járt a fejemben, hogy ezek a fiúk el is mehettek volna mellettem, nem láttam őket, mert háttal álltam. De nem mentek el. Hát ez az! Nem sok pénz van itt az egyetemen de van helyette más. Ami azért több a pénznél.:)

10 komment

Címkék: Suzuki

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr515181718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2009.01.30. 20:20:12

"Jól megszívatott tegnap a szuzukim. " Már bocsi, de szerintem magadat szívattad meg :-). A hallgatóktól viszont tényleg rendes volt, hogy megálltak!

ferko 2009.01.30. 20:22:58

Akkor most ki szivatott kit? Megtudtad, hogy segitokeszek a hallgatok, ha rolad van szo. Setaltal egyet, lett egy sztorid. Ez mind nem lett volna, ha idoben megtankolod a kocsit! :) Javaslom, hogy legkozelebb hatizsakkal es 20literes kannával gyalogásóval (teljes menetfelszerelés) eröltetett menetben tedd meg ezt az utat. csak hogy tudd mit érez a suzuki, amikor benne ülsz :)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.01.31. 08:52:32

Szerintem a kocsi szívatott meg engem mert en ugy jartam el ahogy a könyvben le van írva. Abban benne van, hogy ha felgyullad a lámpa, akkor igyekezzen minél előbb megtankolni. Tehát a "játékszabályokat" nem én szegtem meg hanem a szuzuki. Ugyanis nem gyulladt ki a lámpa.:) Valóban, ha időben tankolok nincs ez. De mint írtam mindaddig jóhiszemű lehettem amig sötét volt az üzemanyag mennyiségét jelző lámpa. Tehát gondolhattam, hogy addig nem fog leállni sőt még azután is mehetek pár kilométert. Legközelebb természetsen nem fogok lámpákat teszteleni, hanem tankolok időben úgy mint eddig. :) De azért szem előtt lesz a benzines kanna is.:)

kanga 2009.02.01. 03:07:55

Kedves Morgó, Ha lámpa kigyullad akkor már elég kevés van a tankban és ez olyan "férfi dolog", hogy ti hagyjátok az utolsó cseppig futni a kocsit (a férjemmel örök vitában vagyunk erről, aki szerint ha ég a lámpa még 100 km-t lehet menni!!!...) Ugyanis én, ha már a fél alá megy a mutató rohanok tankolni, mert rémálomom, h. egyszer úgy járok mint te..:o)

Ismeretlen_26298 2009.02.01. 07:52:01

Hát igen, végül is a megoldás valóban az, hogy időben menni kell tankolni. :) Egyébként a 31 év alatt (ennyi ideje autózom) soha nem kerültem ilyen helyzetbe. Köszönöm szépen a hozzászólásokat. :)

dittke 2009.02.01. 14:21:03

Kedves Morgó, ez egy nagyon szép, megható történet lett. Valóban nem is gondolná az ember, hogy még a "mai" fiatalok között is vannak ilyen segítőkészek, és nem közömbösen, nevetve továbbmennek. Ez szerintem Téged is jellemez, és a fiatalokkal való kapcsolatodat is.

Samu 2009.02.01. 15:37:34

Minden jó, ha a vége jó! :-))) Olvasás közben eszembe jutott: lehet, hogy rossz a lámpa, azért nem gyulladt meg időben??? Meg kéne nézetni. Kanga, mi "rokonlelkek" vagyunk. Régen, amikor még volt autónk, én is mindig azt lestem, elég-e a benzin, főleg, ha hosszabb útra indultunk. Nekem is mindig mondták az ismerősök, hogy nyugi, ha ég a lámpa még mennyit lehet menni vele, de ha a fél alatt volt, már én is keresgéltem a benzinkutat. Egyszer fordult csak elő, hogy kigyulladt a kontrollámpa, hát meg is ijedtem, de szerencsére nem lett baj, elértük a benzinkutat. (Régen volt. 1994-ben eladtuk az autót.)

Ismeretlen_26298 2009.02.01. 19:08:09

Valóban kedves kis történet alakult ki belőle. :) Nekem azért kedvezőbb véleményem van a mai fiatalokról, nyilván azért mert közöttük élek. Az is igaz, hogy én a fiatalság egy bizonyos rétegével kerülök kapcsolatba, a diákoksággal, akikkel meg még ráadásul többé-kevésbé baráti viszonyban is vagyok, tehát nyilván ez is benne van abban, hogy nem húztak el a hátam mögött mint a vadlibák.:) Most megint kénytelen vagyok szerénytelen lenni, de úgy érzem beérett a munkám gyümölcse. kölcsönösen segítünk egymáson.:) Így igaz minden jó ha vége jó.:)) És az a lámpa tényleg rossz mert megint kb. 3 liternél tartok és mégsem világít. Holnap reggel egyébként a gravitáció levisz a benzinkúthoz és már tényleg tankolok.:)

Ismeretlen_89040 2009.02.02. 11:49:30

Hát,szerintem is a lámpa lehet rossz,ezért ne várj addig,amíg kigyullad,erre való a benzinszint-mutató,ha már kevés van benne,inkább tankolj rá,hisz nem tudhatod,hogy mikor kell menned olyan helyre,ahol nem jönnek szembe az úton a hallgatóid(a tapasztalat mondatja velem;amíg kispolskim volt,volt,hogy lerobbantam(mondjuk sosem benzinhiány miatt),s a kutya nem állt meg,sőt,volt,hogy lelassítottak,de csak azért,hogy kikiabálhassanak,hogy" te hülye k...va,mi a f...szt csinálsz az úton?!")

Morgomedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.02.02. 15:46:34

Ma reggel megtankoltam és felhagytam a lámpa tesztelésével.:) Mondjuk kulturált nép vagyunk mi, ahogy írod. és ez lesz még rosszabb is.:(((
süti beállítások módosítása