HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hajnövesztők

2009.06.01. 16:51 Morgó Medve

Kicsit szétszórt vagyok. Negyed órája ülök itt a gép előtt és valahogy nehezen jön a hangulatom. Ennek részben az is az oka, hogy ezzel a díszdoktoros írásommal nem vagyok elégedett. Akkor sem voltam az amikor megírtam. Amikor egy levelező listán először olvastam róla és eldöntöttem, hogy írok róla már tudtam mivel fogom feldobni, hol leszek szellemes meg ironikus (persze pozitív értelemben) aztán nem volt szívem ezt a szép eseményt mindenféle jópofáskodással  elrontani. Így olyan lett mint egy MTI tudósítás. Szürke és érdektelen. Na jó, attól azért egy picit jobb. Végülis a videó meg a képek tényleg jól bemutatták az eseményt én már csak ronthattam volna a dolgon.

Most viszont megpróbálok kicsit több életet vinni az írásomba. Már kicsit aktualitását veszítette ugyan a dolog de ha másra nem kultúrtörténeti dokumentumnak megteszi.    

 

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr685181771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása