HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A legkisebb Morzsi első vizitje nálam

2009.07.06. 05:45 Morgó Medve

Tegnapelőtt reggel iszonyú nyüszítésre ébredtem. Kinézek, Morzsi szedi szét a reklámszatyorba begyűjtött szemetet, az egyik kiskutya próbál a lépcső segítségével feljutni a teraszra, a másik meg éktelenül ugat a maga vékony, nyüszítésre emlékeztető hangján a kerítés túloldalán. Nyilván nem találta a lyukat a kerítésen ahol a többiek átjöttek, így aztán szegény csak sírt ott a túloldalon. Morzsi egy idő után megunta a dolgot, átment érte, legalábbis oda tuszkolta az átjáróhoz. Innentől már csak a terasz magasságával kellet megküzdenie. Egy idő után rájött, hogy van egy lépcső is. Igaz még itt is kellett kínlódnia egy ideig, de mégiscsak könnyebben fel lehet jutni. De ez csak egy későbbi időpontban történ saját erőből, most még én segítettem be neki kicsit hátulról a kezemmel. Együtt voltak aztán mind a négyen, 3 generáció, ha jól számolom. Első körben a virslit ették meg, de úgy gondoltam ilyen kedves vendégek megérdemelnek valami finomabb dolgot is, így aztán előkerült a mélyhűtőből néhány méretesebb far-hát is amit aztán gyorsan feltettem főni. Még én sem reggeliztem, úgy gondoltam együtt reggelizünk. Addig meg jól elviháncoltak a teraszon, én meg gyönyörködtem bennük.

Aranyos jószágok, nem gondoltam, hogy ilyen hamar megbarátkoznak velem. Kismorzsi tavaly jó néhányszor visszaszaladt a kerítéstől mikor meglátott, amíg aztán egyszer a házuk előtt az úton megálltam és némi lecsókolbász segítségével összebarátkoztunk. Közben megfőtt a far-hát amit aztán szépen elfogyasztottunk. Morzsiék elropogtatták a csontokat, mi meg hárman a jó puhára főtt husikákat. Jóllakottan nyúltak el aztán a napon a tuja bokrok tövében. Én sajnos nem tudtam elnyúlni de egy fotelben én is nekiláttam olvasgatni ha már ilyen mozgalmasra sikeredett a reggelem. Természetesen készültek képek is, íme:

Kapaszkodás a tornácra.

Morzsi, Kismorzsi és az egyik kiskutya.

Morzsi és a legkisebb Morzsi.

Már nem sok hiányzik, hogy feljusson, most egy ugrás fog következni.

Viháncolás I.

Viháncolás 2. 

Mind egy csomóban. 

Kicsi a rakás...

Ezt nem is kell kommentálni.:)

Jóllakottan a tuják alatt. A másik kicsit távolabb szunyókál.

6 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr485181784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snowqueen 2009.07.06. 11:32:49

Tüneményes képek,még-még-még!:-)))

bikfic 2009.07.07. 10:31:36

Aranyosak! :))

morvaiildiko 2009.07.08. 06:27:43

Mint tavasszal a hóvirágot, úgy várjuk a jó idő és szünidő beköszöntével a Morzsi-híradót! És ez legalább garantáltan politikamentes.....Köszönet érte:)) Egy tippem is van a "névadáshoz". Mivel az utóbbi szaporulatot legkisebb Morzsinak írtad, lehetne rövidítve: Legmorzsi...(Vagy ezzel csak az előbbi blogtémára erősítettem rá?) Üdv: Ildi

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.07.08. 20:10:08

Mint írtam várnék még a névadással, de ha marad a legkisebb akkor tényleg nevet kell majd neki adni.:) Majd ötletbörzét tartunk. Vagyis inkább névbörzét.:) Örülök, hogy Nektek is tetszenek a kiskutyák. Tényleg aranyosak.:) Majd mesélek még róluk.:)

Samu 2009.07.09. 22:25:38

Hát, az a kicsi ott, a terasz szélén, ahogy próbál fölmászni! Nagyon aranyos!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.07.12. 20:34:32

Most már nagyon üzembiztosan fel tud ugrani, igaz csak ott ahol a lépcső van.:) Imádom mikor szalad a fűben, egyszer videóra veszem, csak nehéz elkapni.:)
süti beállítások módosítása