HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Visszapillantás 1.

2009.08.05. 14:10 Morgó Medve

Mályiban jókat olvastam. Olvastam én ott mindent, Böllt, Gáll Istvánt, Mezey Andrást és persze  kedvencemet Galgóczi Erzsébet is. "A vesztes nem te vagy" című novellás kötetében ismerős volt az egyik novella, írtam is róla a Morgómedvében. Örömmel olvastam újra, megállapítottam, hogy nagyjából jól emlékeztem. Javaslom olvassuk el, itt található:

http://morgomedve.blog.hu/media/image/200908/

Úgy középtájon kezdődik az a rész amiről szó van. Ha elolvastuk klikkeljünk az alábbi linkre ahová feltettem az egész novellát. Feltétlenül érdemes elolvasni, nagyon jó írás.

http://morgomedv.freeweb.hu/Fenyek/Fenyek.html

A lap kialakítása elég gagyi, de a célnak megfelel. Ha megjelent az oldal klikkeljünk rá és akkor könnyebben tudjuk olvasni. Kicsit sumákolok a címmel kapcsolatban, nem mintha sajnálnám az írónő örököseitől a jogdíjat de ezért a 10 oldalért túl nagy hajcihő lenne. :) Talán elnézik nekem ha rátalálnak.:)

6 komment

Címkék: Könyvek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr75181797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morvaiildiko 2009.08.06. 19:42:19

Nagyon szerettem Galgóczit, az írásait, régen elég sok mindent olvastam tőle. Trauma ért, mikor megtudtam a Gobbi Hildával való "másságát". Igaz, ez is rég volt már. De nekem sajnos azóta előbb jut ez róla eszembe, s csak ezután az írói munkássága....

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.08.07. 06:03:59

Hát engem azért ezek a dolgok nem nagyon befolyásolnak, sajnos elég nagy százalékot érintenek, 1 %-ról beszélnek a kutatások, elfogadom mint normális dolgot. Mindig abból indulok ki,hogy nem ők választották. Ettől én nagyon szeretem Gobbi Hildát is meg Galgóczi Erzsébetet is.:)

Snowqueen 2009.08.07. 09:37:21

Gobbi Hilda nagyon jó fej volt(a színészi munkásságáról ne is beszéljünk).Személyesen volt szerencsém ismerni,ezért meg kell,hogy védjem.És a színészmúzeum,amit csinált,szintén nagyon jó dolog-mindenkinek ajánlom,aki Budán jár,hogy nézzen be abba a házba,ahol Bajor Gizi lakott,egy kis csoda az ám!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.08.07. 11:02:17

Köszönjük a tipp-et benézünk.:) Egyébként tényleg nagy színész volt, nagyon szerettem, meg a színészmúzeumért is.

morvaiildiko 2009.08.07. 21:26:51

Nem "támadni" akartam, csak a véleményemet elmondani. Természetesen Temessy Hédi is nagyszerű színésznő volt - ha már az élettársaknál tartunk. De attól én még egyáltalán nem tartom "normálisnak" a dolgot, Tibi. Az utóbbi időben sajnos akkora teret kap a "dolog", hogy lassan már az nem normális, aki annakelőtte normálisnak számított. Nem kellene talán ezt a másságot,pontosabban a másság elfogadását ráerőltetni az emberekre. Miért kell hivalkodni, figyelemfelkeltést okozni? Normális ember szerintem legbensőbb érzéseit nem teregeti ki.... De ez csak az én véleményem:))

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.08.08. 20:50:57

Semmi baj Ildi, itt mindenki elmondhatja a véleményét.:)) Abban meg egyetértünk, hogy a hivalkodás nem való, véleményem szerint a meleg felvonulás egyáltalán nem használ az ügynek. A kapcsolat ezen formája legyen a magánügyük és kifelé ne mutassák.
süti beállítások módosítása