HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Maszat újra gazdát keres

2009.09.30. 19:21 Morgó Medve

Ma kimentem Mályiba, gondoltam behozok egy-két dolgot. A nyárnak vége, ha rossz emberek feltörnék a házat minél kisebb legyen a veszteség. Nem jól indult a dolog. Mikor megérkeztem, láttam, hogy Morzsiék ott vannak az udvaron de nem tudnak jönni. Tudtam, hogy jönnének, de nem tudnak. Tudomásul vettem, elkezdtem pakolászni. Sajnáltam a dolgot, de végül is van gazdájuk hát akkor ezentúl így fogunk élni. Egyszer aztán csak megjelentek, a szívbajt hozták rám, mikor hirtelen megjelentek a hátam mögött. Persze nagy volt az öröm, perceken keresztül simogattam őket, ők meg ugráltak harapdáltak. Ott volt mind a három. Pedig a legkisebbnek már nem kellett volna ott lennie. Igaz láttam én őt szeptember elején is - úgy volt, hogy mikor kezdődik az iskola elviszik a városba - de azt hittem viszik hamarosan. Mint hazafelé jövet megtudtam el is vitték, aztán 2 hét múlva visszakerült, ne firtassuk miért. Valószínűleg nem lett eléggé átgondolva mivel is jár ez. Viszont a tény az, hogy megint hárman vannak. És a gazdi is meg én is szeretném ha elkerülne a háztól szerető új gazdáihoz. Sokan vannak hárman. Úgy hogy Maszat megint gazdát keres. Megnéztem a régi weblapot, sajnos a fényképek régiek, újat kell csinálnom. Hamarább is eszembe juthatott volna. A héten megint kimegyek és lefényképezem. És utána megkezdem ismét a gazdikeresést. Remélem találok is.:)

 

2 komment

Címkék: Morzsiék

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr745181819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2009.09.30. 20:22:25

A szeptember eleji képek nem jók?

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.09.30. 20:32:37

De igazad van. :)) Elfeledkeztem róla. Mindjárt megnézem.:)
süti beállítások módosítása