HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Lazaság

2009.10.23. 16:11 Morgó Medve

Tegnap este egy lengyel filmet kezdtem nézni a Duna TV-n. 20.30-kor kezdődött, Repedés volt a címe. A műsorújság szerint akár érdekes is lehetett volna, de nem volt az. Unalmas volt, gyenge volt a szinkron, a rendezés is, minden rossz volt. Általában 20 percig szoktam nézni egy filmet akkor is ha rossznak néz ki, ne mondja rám senki, hogy elhamarkodottan ítélkezem. Itt is kivártam a 20 percet aztán kiültem a számítógép elé és elkezdtem dolgozni egy kicsit, ha már kaptam ajándékba még 70 percet. A TV-t meg hagytam hadd szóljon. El volt, nagyon nem zavart, gondoltam hátha kialakul valami. Néha rápillantottam a képernyőre, hogy mi újság aztán dolgoztam tovább. Egyszer csak feltűnt, hogy a filmet hallom ugyan, de a kép jó ideje áll, ugyanazt látni már vagy 20 perce. Érdekes rendezői koncepció - gondoltam. A film átment rádiójátékba de a főszereplőt meghagyták a képernyőn, hogy legyen valami kép is. Ezt a képet láttuk jó ideig:

Szerintem legalább 40-45 percig ez volt a helyzet, aztán mintha mi sem történt volna váltott a kép és most már együtt ment a kép és a hang. Körülbelül 5 percig, amikor is véget ért a film. A dologhoz hozzá tartozik, hogy egy másik TV-n ugyanez volt a helyzet. Tehát - ahogy mondani szokták - nem az én készülékemben volt a hiba. Hogy hol, nem tudom. Talán a stúdióban ahol elindítottak valamit és magára hagyták és nem törődtek vele? Nem hiszem, hogy a kábel TV-s szolgáltató tudna ilyen hibát produkálni. Vagy ha igen megkövetem a Duna TV-t és az ejnye-bejnye nekik szól. Mindenesetre vártam, hogy a film után jön valami bemondóféle és elnézést kér a technikai hibáért. De nem jött senki, valószínűleg már ők is haza mentek. A  következő műsor viszont jött ami aztán helyreállította a rendet. Hogy a filmet nem láttuk? Mint mondtam nem egy nagy durranás volt, nem nagy kár érte. De azért úgy gondolom ilyeneknek nem kéne előfordulnia. Valaki azért odafigyelhetne az éppen futó műsorra is.  

4 komment

Címkék: TV Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr825181830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2009.10.23. 19:58:09

Digitális szolgáltatás van nálad? Ott szokott ilyen előfordulni néha.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.10.23. 23:30:28

Nem, analóg van. Azért furcsa volt. Mindenki hazament? Vagy mit csináltak? :)

Samu 2009.10.24. 16:01:05

Furcsa dolgok ezek. Egyik reggel az egyik rádióban egy órán keresztül mindig ugyanazt a régi, kb. egy-kéthetes (!) időjárás-előrejelzést játszották be. Ráadásul többször leadták. Teljesen más idő volt, mint amit ott mondtak. (Pl. azt mondta: az országban most 18-23 fok van. Megnéztem az ablakon, a kinti hőmérőn, hát volt vagy 9 fok. És így tovább.) De nem vették észre, hogy nem a jó felvétel megy. Átmentem egy másik adóra, ott a jót adták be. Kb. egy óra múlva azután az első adón is már a jó bejátszás ment. Én sem értettem, hogy ilyen sokáig nem vették észre, és hogy nem is szóltak, hogy pardon. (Szerencsére ez nem általános, először fordult ott elő.)

Ismeretlen_26298 2009.10.25. 14:29:36

Tudod trehányság ez a javából. Valahogy senkit nem érdekel semmi. Régen egy ilyen eset azért nem maradt volna következmények nélkül. Gondolom most az illetékes főnök legyintett egyet és kész. És természetesen valami elégtételt rögtön felajánlottak volna. Mondjuk, hogy elismerik, hogy hibáztak és az első adandó alkalommal megismétlik. Ma már ez nem szokás. És ez igaz az általad hallott régi időjárás jelentésre is. Sajnos csökken a színvonal mindenhol. Aztán lassan mi is hozzászokunk ehhez az új módihoz.:(
süti beállítások módosítása