HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Egy kifogyhatatlan téma: televíziós műsorszerkesztés

2009.12.10. 04:57 Morgó Medve

Már megint ugyanaz a téma. Vagyis mikor mit kellene vetíteni a közszolgálati televízióban. Azért hangsúlyozom a közszolgálatiságot mert  - mint a neve is mutatja - a mi pénzünkből tartják fenn, a mi adóforintjaikból. Hát akkor a józan ész is azt diktálná, hogy mi is húzhassunk hasznot belőle. Márpedig egy olyan dokumentumfilmből amit rendszeresen 16.10-kor kezdenek vetíteni mi a nagy tömegek semmiféle hasznot nem tudnak húzni. Pedig ránk férne, mert a rákban történő elhalálozás a második helyen van a halálokok között, és nagyon is hasznos lenne minden ismeret ami a rák megelőzésével kapcsolatos. De én például ebben az időben még dolgozom, meg még sokan mások is, vagy útban vagyok hazafelé. Kocsival, buszon villamoson. Tehát semmi esélyünk, hogy megnézzük. Pedig érdemes lenne mert híres orvosprofesszorok számolnak be a témával kapcsolatos ismeretekről. Csak éppen a nyugdíjasokon kívül másokhoz nem jut el mert a gyerekek és a fiatalok ebben az időben szintén nem néznek TV-t, főleg nem közszolgálatit. Nekem ugyan van videóm, fel is vettem az eddigi ötből hármat, de nem mindenki használja ilyen intenzíven a videóját mint én. Azért csak hármat mert a reggeli rohanásban kettőt elfelejtettem beprogramozni.  Ma lesz a 6. rész maradt még egy. De tudom ez a reggeli beprogramozás nem túl gyakori dolog. Így aztán tényleg sokkal kevesebben látják mint láthatnák rendes időben vetítve. Hogy miről van szó? "Onkológiai kutatás-fejlesztés". Ez a sorozat címe amiből egy-egy részt csütörtök délutánonként nézhetünk meg. Már ha hazaérnénk, vagy nem felejtenénk el beprogramozni a videónkat. Íme a főcíme:

http://port.hu/onkologiai_kutatas-fejlesztes/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=11656952&i_where=1&i_where_tv=1

Mellesleg még egy rész van hátra, jövő héten. Most jól kimorogtam magam, de tényleg bosszantó. Gondolom ezzel vagyunk még így néhányan.

 

2 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr955181851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tőr a Szívbe 2009.12.10. 07:52:23

Hogyan előzzük meg a rákot? 1.lépés Ismerjük meg a rákot magát! 2.lépés Ha megismertük, akkor tudjuk, hogy a rák az hátrafelé megy. 3.lépés Ha rájöttünk erre, akkor nekünk is csak annyi dolgunk van, hogy hátramenetben közlekedhetünk, aztán a rák nem is egy túl gyors állat, könnyedén megelőzhetjük. Bocsánat a talán ízléstelen humorért, de én személy szerint, mióta kórházban voltam (kifordult a térdem) tartok a betegségnek még a gondolatától is. A műsorszerkesztésre visszatérve, hát igen a számomra érdekes műsorok vagy délután 2-kor, vagy hajnalban kezdődnek a magyar közszolgálati adókon. Én ezt a helyzetet úgy kezelem, hogy nézek egy kis Discovery-t, vagy Animal Planetet, Spektrumot. Persze, nekünk is régen csak a jó Spektrum volt fogható a tudományos csatornák közül, de én például szívesebben nézem ezeket, mint bármi mást. Tegnap szétnéztem egy magyar videómegosztó oldalon, ott találtam pár egészen nagyszerű, rövidfilmet, dokumentumfilmet. Be is linkelném ide http://film.indavideo.hu/video/f_farkaslesen A szalontüdő című rövidfilm, pedig egyszerűen zseniális. A természetfilm és a rövidfilm talán összesen egy órás, ha netán lenne Tanár Úrnak egy üres órácskája, akkor csak ajánlani tudom, hogy fordítsa erre.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.12.11. 05:59:22

Köszönjük szépen az ajánlatot.:) Meg a humoros indítást is. :) Végül is a Morgótól nem idegen a humor és ez igaz azokra is akik bejegyzéseikkel megtisztelnek.:) Örülök, hogy egyetértünk, a jó TV műsorok tényleg lehetetlen időpontokban vannak. Az út valóban az, hogy néznivalónk egy részét magunknak válogatjuk össze az Internetről.
süti beállítások módosítása