HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Vizsgaidőszak

2010.06.29. 20:19 Morgó Medve

Holnap véget ér a vizsgaidőszak. A meghosszabbított. Az árvíz miatt ugyanis  egy héttel meghosszabbodott a vizsgaidőszak. Holnapra már egész magas számot vállaltam, 35 embert, végül 15 ember vállalkozott rá, hogy eljön. Azért ha mind a 35 hely megtelt volna eltartott volna estig. Főleg, hogy 11-kor kezdünk azért, hogy ha valakinek nagyon sűrűre sikerülne a vizsgaidőszak vége énelőttem még elmehessen máshová is. Visszagondolva erre a vizsgaidőszakra nem vagyok elégedett. Sőt, határozottan rossznak ítélem a hallgatók mostani szereplését. Néha csak szörnyülködtem  miket nem  tudnak. Aztán némi gondolkodás után rájöttem mi lehet a baj. Ez a tárgy valahol a tanulmányaik vége felé van, nem a tanterv szerint, hanem későn veszik fel, akkor amikor már el vannak maradva és egy csomó tárgyat próbálnak megcsinálni egyszerre ami nem nagyon szokott sikerülni. 10-12 tárgyat nem lehet megcsinálni egy félévben. Így aztán súlyozgatnak melyikre is tanuljanak és ebben a súlyozásban valószínűleg az én tárgyamra már nem jut sem idő sem energia. Így aztán elkezdődik az írásbeli és néhányan perceken belül beadják én meg írom be az elégteleneket. Ha van hely egyáltalán az indexben. Tudniillik alapból 3 sor van benne,  ide kellene elférni vizsgánként egy érdemjegynek betűkkel, zárójelben számmal, a dátumnak és az aláírásnak.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr915181942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása