HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mangal Ilona

2010.12.15. 17:17 Morgó Medve

Az ismert hipermarket katalógusának böngészése közben egy darabig eltartott amíg rájöttem, hogy mi a csuda lehet az a Mangal Ilona. Aztán beugrott, hogy nyilván mangalica. Biztos unták már hogy ezerszer le kell írniuk, hogy mangalica, így valami vicces kedvű ember Mangal Ilona néven kínálja a a mangalicából készült kenyérszalonnát valamint a paraszt kolbászt. Gondolom úgy lehetnek vele, hogy fő a változatosság. És nem csak most kezdték így reklámozni, már az ezt megelőző prospektusban is így szerepelt. Tehát úgy látszik a főnöki egyetértés is megvan ehhez a viccelődéshez. Én meg azon gondolkodom vajon hogyan hat rám vásárlóra az effajta viccelődés? Vizsgálgatom magamban a dolgot, ízlelgetem és meg kell állapítanom, hogy nem tetszik. Olyan hülyéskedés íze van ami megengedhető egy baráti társaságban de már túlzott bizalmaskodásnak hat velem az ismeretlen vásárlóval szemben.  Idáig sem estem hasra semmiért ami mangalicából készült, ezután meg még inkább nem fogok. És csendben megjegyzem, hogy nem tetszik a dolog.

Egyébként tombol a karácsony előtti nagy bevásárlás. Újabb és újabb prospektusokat juttatnak el a cégek hozzánk amelyben akciósabbnál akciósabb árakon kínálják portékájukat. Hogy fogyasztói oldalról mi a helyzet nem tudom de sejtem hogy idén decemberben sem adnak el kevesebb lapos televíziót mint korábban. A karácsony egy ilyen hónap. Az emberek vásárolnak ha van pénzük ha nincs. Utóbbi esetben a bankok is bizonyára szívesen sietnek a segítségükre. Bár az is igaz, hogy idén kevesebb árucikk mellett látom a részletfizetés során fizetendő részleteket.  De mindez csak megérzés, konkrétumokat majd jövő év elején fogunk tudni mikor megkérdezik az illetékeseket. Egyelőre pedig csak vásároljunk! És ha meguntuk a mangalica kolbászt vegyünk a Mangal Ilonából.

4 komment

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr415182010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeckZsu · http://beck.blog.hu 2010.12.20. 13:40:16

Amikor először megláttam valami kolbászon ezt a feliratot, én is elgondolkodtam, hogy most én vagyok a bolond, vagy aki ezt kitalálta. Pedig arra rögtön rájöttem, hogy az Ilona az ica. Aztán jobban megnéztem, ez nem a termék, hanem egy komoly(?) cég neve: MANGAL ILONA SERTÉSHIZLALDA KFT. Van honlapjuk is.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.12.21. 18:24:52

Hát jól meglepődtem mikor elolvastam amit írtál. :) Tényleg azt hittem, hogy valaki komolytalankodik, a főnökei meg hagyják.:) Nem gondoltam volna, hogy ez komoly. Meg azt sem tudom, jó reklámfogás-e ha valaki ilyen néven alakít céget, főleg ha a felmenőit nem "Mangal"-nak hívták. Mindenesetre a honlapjuk bizalomkeltő. Egyszer megkóstolom a termékeiket is.:) Még valami. Örülök, hogy változatlanul az olvasóim között tudhatlak. :) Maradj is sokáig, ha kérhetem.:)

Csaba 2011.03.10. 17:58:59

Rettenetes.Igazi "magyar" - mint sajnos, majdnem minden nálunk. GÁZ!
süti beállítások módosítása