HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Rágózás

2011.06.23. 08:10 Morgó Medve

Azért ciki volt ez a rágógumizás. Aki nem látta volna a riportot annak elmondom, hogy a Stohl-per tárgyalásán egyik színművészünk békésen rágcsált egy rágógumit, amit a tárgyalásvezető bírónő nem nézett jó szemmel és megkérte a művész urat fáradjon ki, szabaduljon meg a rágógumijától és utána jöjjön vissza. Az említett színész becsületére legyen mondva felállt és elindult kifelé. Hogy közben milyen arcot vágott nem tudom, lehet, hogy nem is mutatta a kamera, lehet, hogy mutatta csak elfelejtettem. Biztos vagyok benne, hogy elröstellte magát és igazat adott a bírónőnek. Mert ő azért egy művelt ember, de úgy látszik néha nála is előfordulnak kisiklások. Tehát ha gondolatban igazat adott a bírónőnek és valóban elröstellte magát akkor nagyra értékelem ezt a csendes, egyetértő kivonulást. Mondhatnám úgy is, hogy  úriember módra fogadta ezt a szolid feddést.

Érdekes, hogy az én óráimon nem szokott lenni rágózás. Nem emlékszem olyan esetre amikor valakit rágózni láttam volna. Sok minden történik az én óráimon, de rágózásra még nem volt példa. Ezek a fiatalok vagy nem szeretik a rágógumit vagy pedig tudják, hogy órán nem illik rágózni. Enni meg inni sem nagyon illik, de ezt valahogy jobban tolerálom. Lehet, hogy azért mert én sem szeretek éhes lenni, az ivás meg tényleg divatos dolog. Nincsen olyan magára valamit is adó folyóirat amelyben ne lenne leírva legalább havonta egyszer, hogy sok vizet (folyadékot) kell innunk, meg hogy egy egészséges ember napi folyadékszükséglete 2-3 liter. Amit én el is hiszek és igyekszem is megfelelni  ennek az elvárásnak. De nem órán! Ma már tulajdonképpen annak is örül az oktató, hogy ha a hallgatók egyáltalán elmennek az órájára, bár én azért nem panaszkodhatom.  Így aztán nem csinál balhét egy-egy szendvics meg néhány korty üdítő vagy ásványvíz  miatt. De rágót azt nem láttam. Mondjuk azért morognék is. Azért az nem egy elegáns dolog, valakinek "belerágózni" a képébe. Még ha a médiában is látunk rá példát. Igaz, keveset. Nekem most csak egyvalaki jut eszembe, ami azért tényleg nem sok. Tehát példaadónak végképp nem tekinthető. Viszont a művész úr előtt tényleg le a kalappal. Felállt és szó nélkül kiment. Ciki volt, de vannak ilyen helyzetek. Túl vagyunk rajta. Ő is, mi is. Az élet nem áll meg, megy tovább szépen a maga útján.

2 komment

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr145182096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2011.06.25. 10:03:14

Most már csak múlt időben mondhatom, hogy rágózásért én is szóltam már rá diákra. Az evést sem toleráltam, egy kivétellel: ha az illető cukorbeteg volt és pont az órámra esett a szükséges evés ideje, de ilyenkor év elején megbeszéltük a diákkal, két év alatt talán kétszer fordult elő, hogy evett. Az ivást viszont engedtem mindig, mert tudom, milyen rossz az, ha az ember nem tud inni, amikor nagy szüksége lenne rá. Sosem éltek vele vissza. És bizony egyszer az is előfordult, hogy én vittem be magammal innivalót, mert tudtam, ha nem teszem, óra közben akár fulladozni is kezdhetek, valami gond volt a torkommal. Persze előre elnézést kértem a diákoktól, megértették. A kollégáimat meg sosem értettem, miért kell ennyire tiltakozni pl. az ivás ellen. Úgy fel voltak háborodva, ha egy diák véletlenül az órájukon ivott egy korty üdítőt, mintha legalábbis halálos bűnt követtek volna el. Tudom, túl liberális vagyok, de akkor sem értem.

Ismeretlen_26298 2011.06.25. 11:10:30

Őszintén szólva az evést én is csak megtűröm. Nem tetszik, de nem szólok érte. Végül is figyelni tud az ember evés közben is, tehát veszíteni nem veszít vele semmit. Nem illik ugyan de az illemszabályok is átalakulóban vannak, lehet, hogy hamarosan már ez sem számít majd illetlenségnek. A rágózást viszont én sem tűrném el. Szerencsére mint írtam a hallgatók is tudják, hogy ezt már tényleg nem illik.
süti beállítások módosítása