HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Itt a tavasz

2012.03.03. 17:39 Morgó Medve

Ma már tényleg jó meleg tavaszi nap volt. Reggel kiálltam az erkélyre egy kicsit nézelődni, aztán megállapítottam, hogy egész melegen süt a nap. Kicsit gondolkoztam, aztán gyorsan kivettem a sufniból a hintaszékemet, felállítottam és 10 perc múltán már úgy olvasgattam, mintha el sem tettem volna több mint fél éve. A madarak ugyan még nem jelentkeztek, a fák ágai is csupaszok még, de  a nap már jó melegen sütött.  Ha így megy tovább hamarosan lehet menni Mályiba is. Először kicsit dolgozgatni, aztán már majd üldögélni, pihenni is.

Sajnos az idei szezon már Morzsi nélküli lesz. Hű cimborám nagyon fog hiányozni. Hiába volt öreg jószág, mindig ő futott legelöl amikor megláttak. Természetesen az üdvözlés módját is ő határozta meg, vagy inkább az idejét. Amíg ő úgy gondolta, hogy ugrálni kell rám, ugrált a másik kettő is. Amikor viszont Morzsi úgy gondolta, hogy talán ennyi elég lesz, ők is abbahagyták. Azért majd csináltatok róla egy szép színes képet, bekereteztetem és kiteszem Mályiban. Mályi nem lehet meg Morzsi nélkül. Még ha csak így fényképen is, de ott kell lennie.

A nap egyébként jól indult. Végre megmozdult a mérleg, persze csak jelképesen, mert már ez is digitális kijelzésű. Még nem merem leírni, de azért már van valami látszata a fogyókúrámnak. Igaz, ehhez irgalmatlan mennyiségű virslit meg kellett ennem. Ráadásul az olcsóbb fajtából, mert ki győzné ezt a fokozott tempót bécsi vagy frankfurti virslivel? Újabban bizony már a négyszáz valahány forintos baromfi virsli járja. Hol a város széli hypermarketból, hol pedig az Avasalji supermarketból. Hát nagyon nem tudom dicsérni egyiket sem.  Arra jók, hogy valami legyen az ember gyomrában. Élvezetről persze szó sincs evésük közben.

Az elmúlt néhány napban viszont megtört a jég. Legutóbb ugyanis a Lidl-ben vettem olcsó baromfi virslit és kellemes meglepetésként ért a minősége. Ennek is 425 forint kilója, viszont határozottan finom íze van. Illetve volt mert az utolsó 2 párat ma reggel ettem meg. Íze megközelíti drágább virslik ízét. Enyhén füstölt, és valahol az az embernek az az érzése, hogy hús is lehet benne. Evés közben meg is néztem a címkéjét, hogy legközelebb is megtaláljam. Kicsit meglepődtem, mert nem itthon készült hanem Lengyelországban. Sajnos a címkét beszkennelni nem tudom mert nincs itthon szkennerem, de leírom mi alapján lehet felismerni.

A jobb felső sarka kék színű, ebben a mezőben szerepel fehér betűkkel a "Sausage chicken" felirat. Ami annyit jelent, hogy csirke kolbász. Vagy valami ilyesmi.  Alatta egy félbevágott virsli van, körülötte valami zöldségek. A felíratok a bal oldalon vannak. Felül lengyelül, alul magyarul. A lejárati ideje március 15, tehát némi bespeizolás is javasolható. Valamikor azt írtam, hogy olcsó és finom virsli nem létezik. Ezzel a lengyel baromfi virslivel ez a kijelentés megdőlni látszik. Ezek szerint mégis létezik, momentán a Lidl bolthálózatban.  Tudom ajánlani mindenkinek. Holnap benézek és ha lesz, egy keveset bespeizolok én is.

3 komment

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr755182194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2012.03.04. 08:51:00

A Lidl-ben a drágább virsli kimondottan jó, nagyon magas hústartalommal, érdemes azt (is) venni, bár ha az olcsóbb ízlik, akkor lelked rajta, ha azt veszed :). Stabilan mindig lehet kapni, felesleges belőle bespájzolni, de a virsli jól tűri a fagyasztást, tehát akár többet is lehet belőle venni és néhány darabonként lefagyasztani, és mindig csak egy csomagot elővenni, amennyit épp megeszel. Azt ugyan nem értem, hogy miért virslivel fogyózol, de te biztos tudod. A kinn üléssel azért óvatosan, pokróc vagy vastag pulóver legyen rajtad, mert csalóka a melegérzet!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.03.04. 20:46:33

Én azért fogyózom virslivel mert olcsó, van valami a gyomromban, húsféle, jól kiszámítható a kalória értéke. Meg szeretem is.:) Ma már nem ültem ki, hűvös volt. Igyekszem vigyázni azért.:)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.03.09. 17:04:17

Egyébként azután egy nappal hogy megírtam a posztot elmentem virslit venni és nem volt. Pedig előtte hallottam reklámozni a TV-ben is vagy a rádióban, már nem emlékszem.
süti beállítások módosítása