HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Bezárt az orosz bolt

2012.05.22. 20:43 Morgó Medve

Valóban így van, bezárt az orosz bolt Miskolcon. Nem könnyen jöttem rá, három alkalommal is végigjártam a Vásárcsarnokot mégsem találtam meg őket. Végül az igazgatóságán tudtam meg, hogy feladták a miskolci üzletüket és távoztak. Ebben egy kicsit én is ludas vagyok, mert tulajdonképpen  csak egyszer fordultam meg nálunk, akkor is csak 2 darab halat vettem. Nem mintha nem szeretném ezeket a finomságokat, egyszerűen nem tudtam beilleszteni az ott kapható dolgokat az étrendembe. Ezek a halak elég zsírosak, nekem meg azért vigyáznom kell arra mit és mennyit eszem.

Aztán másoktól hallottam, hogy a Tescóból átköltöztek a Búza térre, a Vásárcsarnokba. Szegények, biztos azt hitték, hogy ezek a drága külföldi élelmiszerek jobban elkelnek majd egy piaci környezetben. Ha engem megkérdeznek megmondtam volna nekik, hogy maradjanak ott ahol vannak, ott azért jobban megfordulnak a pénzesebb vásárlók, meg olyanok is, akik jobban tudják értékelni a boltban található különlegességeket. De nem kérdeztek meg, így aztán felverték sátrukat a piacon. Ahová mindig készültem ugyan, de soha nem jutottam el. Aztán egyszer csak úgy alakult, hogy mégis elmentem. Mivel azonban nem sok időm volt, megelégedtem a felületes szemlélődéssel  majd - miután nem találtam sehol - feladtam azzal, hogy visszajövök, ha több időm lesz. Itthon meg leültem a számítógép elé és megnéztem, hol is lehet ez a miskolci orosz bolt. Meg is találtam a cég weblapján, ez alapján próbáltam behatárolni hol lehet.

Ezután következett a következő vizit. Ekkor már több időm volt, nagyjából a duplája mint első alkalommal de most sem találtam. Hát persze, hogy nem, mert akkor már árkon bokron túl jártak, naná, hogy nem találtam meg őket. Nem sokkal később következett a harmadik próbálkozás. Végül - miután bejártam ungot berket - felballagtam az emeletre és az igazgatóságon megtudtam, hogy elmentek. Vagyis kivonultak a miskolci piacról. Most ezt szó szerint is érthetjük. Volt orosz bolt, nincs orosz bolt.

Kár, mert azért néha jó lett volna beugrani egy-egy makréláért, lapos halért. Persze már el is szégyelltem magam, hiszen itt voltak, mégis csak egyszer voltam náluk. Hát sajnálom, nem lett volna rossz ha itt is meg tudják vetni a lábukat, de Miskolc nem az a fajta város ahol az ilyesmi meg tudna élni. Kevesen vagyunk mi ehhez.  Bár a weblapjukon ha Miskolcra klikkelünk már csak a hibajelzés jelenik meg, azonban a Google tárolt változatán még látható. A főoldalon azonban még olvasható, hogy a Tescóból a Vásárcsarnokba költöztek. Onnan meg aztán tovább, ki tudja hová. Egy biztos, füstölt makrélát legközelebb Nyíregyházán vagy Budapesten lehet venni. Tényleg sajnálom, hogy elmentek, jó volt tudni, hogy nekünk is megvan a lehetőségünk arra, hogy helyben szerezzük be ha valamire szükségünk van. De az is igaz, hogy ez kevés egy bolt fenntartásához. Így aztán menjenek békével. Most már sajnálom, hogy ennyire nem voltam ragaszkodóbb hozzájuk. Majd megpróbálom a Fény utcában vett füstölt halakkal jóvátenni.:)

2 komment

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr575182226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2012.05.30. 08:02:28

Aztán egyszercsak összefutunk majd a Fény utcai üzletben (én kölesért, meg kekszfélékért szoktam ott megfordulni). :)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.06.01. 12:15:29

Majd egyeztetünk.:) Bár ezzel a nyugdíjas állapottal sajnos csökkentek a kiküldetési lehetőségek is. :(
süti beállítások módosítása