HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Egy érdekes haditechnikai kiállítás

2012.05.29. 13:26 Morgó Medve

Érdekes hozadékai vannak ennek a blog írásnak. Valamikor régen írtam hódmezővásárhelyi katonai élményeimről, ezt olvasta Pfaff László, aki ugyanakkor töltötte katonaidejét ahol én, Hódmezővásárhelyen. A szóban forgó írás itt olvasható, a hozzászólásával együtt. Őrá az egy év alaposabb hatással volt mint rám mert elkezdett katonai eszközöket gyűjtögetni ami napjainkra elég gazdag és értékes haditechnikai gyűjteménnyé vált. Nekem nagyon tetszett, úgy gondolom mások is szívesen megcsodálják:

picasaweb.google.com/102135538347011558245/HaditechnikaiKiallitasRetsagGazVanHiradosok?feat=directlink

A képeken elég sok adó-vevő készülék látható, szó esik a morzéről is, elárulom hát amit még soha nem írtam le ezeken a hasábokon, hogy én rádióamatőr is vagyok de csak a koca fajtából. Évek óta nem kapcsoltam be a rádió készülékemet, szerintem már nem is üzemképes, de most már előszedem majd és megnézem. Nem voltam én soha igazi rádióamatőr, csak olyan kocafajta. Szeptemberben jár le az engedélyem, nagy gondban voltam, hogy meghosszabbítsam-e, de úgy hallom ingyen van, hát ha ingyen van akkor meghosszabbítom, aztán majd lesz valahogy. Egy biztos, egyszer majd írok bővebben is róla.

Most azonban javaslom nézzük meg Pfaff László, egykor hódmezővásárhelyi katonatársam kiállítását.

2 komment

Címkék: Ismeretetterjesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr835182230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seo marketing · http://web-promotion-services.net/web-promotion-seo-manual-free.html 2012.05.31. 00:01:08

Szeretem az értékes info Ön által megadott morgomedve.freeblog.hu. Én könyvjelzők blog és ellenőrizze újra itt rendszeresen. Biztos vagyok benne fogok tanulni sok új cucc itt! Sok szerencsét a következő!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.06.01. 12:13:47

Jó ez a bejegyzés. :) Tudom, hogy fordítóprogrammal készült de annyira sok jóindulatú, hogy nem volt erőm törölni. :)
süti beállítások módosítása