HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Porszívó

2012.11.29. 06:21 Morgó Medve

Rájöttem, hogy a régi szovjet Rakéta porszívónál nincs jobb. Hosszú volt az út amíg idáig eljutottam. De kezdjük az elején.

Mielőtt a piacgazdaság ránk köszöntött egy szovjet gyártmányú Rakéta porszívóval porszívóztunk. Aztán jött a piacgazdaság, a fogyasztói társadalom, mi is vettünk egy formatervezett nagy teljesítményű porszívót, ezt meg kivittem Mályiba, ott úgy is szükség volt egy porszívóra. Eleinte szívott is az rendesen, aztán egy idő után valami miatt meggyengült a szívó hatása. Ma sem tudom miért. Illetve sejtem. A porzsákot tisztítás után nem tudtam úgy visszailleszteni ahogy eredetileg volt akármennyit is kínlódtam vele. Lehet, hogy idővel a porzsák tulajdonságai is változtak, tény hogy hiába tisztítottam ki, hiába igyekeztem precízen visszailleszteni a helyére a szívó hatás elég gyatra volt. Aztán kicsit körülnéztünk a családban és kiderült, hogy anyósomnál van egy porszívó ami elég jól szív. Elhoztam, innentől fogva ez volt a porszívónk. A porzsák cseréje itt is nehézkes volt, de azért működött rendesen. Nem is lett volna vele semmi baj, ha a zsákot nem kellett volna üríteni. Ami azért elég macerás dolog, többnyire én végeztem. Nem mintha én szerettem volna legjobban porzsákot üríteni de engem zavart legjobban ha porszívózás közben már nem szívott rendesen a porszívó. Ment is ez egy darabig amíg meg nem jelentek az úgynevezett HEPA szűrős porszívók, amiket úgy hirdettek, hogy porzsák nélküliek. Felcsillant a feleségem szeme, na végre egy porszívó amihez nem kell zsák, vettünk is egyet hamarosan. Szívott is rendesen de egy idő után természetesen ennél is lecsökkent a szívóhatás. Nosza kiürítettem (mert megint rám maradt) a portartályt, mert azért itt is kellett valamibe gyűjteni a port, szóval kiürítettem a csészét amibe a por gyűlt, és porszívóztam tovább. Valamit javult a helyzet, de nem volt az igazi. Néhány ilyen ürítés után elővettem a használati utasítást és áttanulmányoztam. Hát amit olvastam nem dobott fel.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr275182305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása