HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Amikor nincs Internet

2013.05.13. 15:32 Morgó Medve

Amikor nincs Internet, akkor az ember flusztrált. Különösen akkor, ha sürgősen meg kellene valamit csinálnia és nem tudja, mert nem működik az Internet. Ilyenkor az ember tényleg nyugtalan, ideges, töri a fejét, hogy mit csináljon. De ha nincs sürgős dolga akkor sem tud gondtalanul és nyugodtan mást csinálni, mert azért csak idegesíti, hogy nincs Internet és nem is tudja, hogy mikor lesz.  Én ugyan végigolvastam a két napot, de azért gyakran eszembe jutott és bosszantott, hogy nem tudok amikor csak akarok odaülni a géphez és használni azt.

Egyébként a dolog szombat délután kezdődött. Bekapcsoltam a gépet és reggelhez képest nagyon lassú lett. Csatolmányok fel- illetve letöltésére gondolni sem mertem, már annak is örültem volna ha legalább a levelezésem megy. De még ahhoz is lassú volt. Végül rájöttem, hogy a Gmail-nek van egy verziója, amit lassú adatátvitel esetén ajánlanak. Erre ráklikkelve bejutottam aztán a postafiókomba és el tudtam olvasni a leveleimet. Pár soros leveleket én is tudtam írni. Természetesen fájlműveletekről szó sem lehetett, ahhoz lassú volt a rendszer. Így telt el a vasárnap is. Úgy gondoltam a szolgáltatónál lehet a baj, ők meg szerintem úgy gondolták, hogy hétvége van, egyelőre elégedjenek meg az ügyfelek a levelezéssel aztán majd száguldozhatnak az Interneten ha hétfőn rendbe hozzák.

Eljött a hétfő és vártam úgy 10 óráig, nem jött rendbe, akkor rájuk telefonáltam. Ez nem egyszerű dolog, elég sokáig kell zenét hallgatni míg felveszik a kagylót, de közben olvastam, így ki lehetett bírni. Egyébként kedvesek és barátságosak voltak, megbeszéltük, hogy nálam lehet a gond. Ezután tényleg átnéztem a modem és router csatlakozóit, alaphelyzetbe állítottam őket, de nem javult a helyzet. Ezt követően a gépet cseréltem ki és mit ád Isten, a másik géppel normál sebességgel tudtam Internetezni. Logikus lett volna annál a gépnél maradni, azonban nem véletlenül lett kiszuperálva így aztán visszakerült a lassú gépem és eldöntöttem, hogy megpróbálom kideríteni hol lehet a hiba. Vissza is raktam és legnagyobb csodálatomra minden a régi, csak úgy hasítok vele az információs szupersztrádán, ahogy korábban nevezték. Hogy mitől javult meg nem tudom. Annak azért kicsi a valószínűsége, hogy pont akkorra javították meg mikor ráraktam a tartalék gépet. Na mindegy, egy a lényeg, minden a régi. Ezért is tudok most végre ide is írni.

Egyébként nagyon zavart, hogy ilyen sokáig el kell maradnom de most tényleg nem rajtam múlott. Egyébként jól vagyok, Vészi Endrét olvasok, már a második kötetnél tartok. Igaz Mándy Ivánt akartam, de így alakult. De így se rossz. Legközelebb elmondom hogy lett Mándy Ivánból Vészi Endre.   

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr25298422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása