HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Freeblog

2013.06.17. 11:06 Morgó Medve

Június 14-én vagy 15-én volt 3 hónapja, hogy leállt a Freeblog. Olyan régen volt már hogy lehet, hogy emlékeztetnem kell olvasóimat, hogy korábban ott volt a Morgómedve. Aztán egyszer csak leállt, írni nem lehetett, csak olvasni. Olvasni még mindig lehet. Ami jó lenne ha továbbra is így maradna, mert azért 7 teljes év termése található a régi helyemen és ami a legfőbb érték: ott az írásaim még témák szerint voltak csoportosítva ami megkönnyítette a tájékozódást. Meg azért jó kis program futott a szerveren, szerettem ott írni. Most már sajnos hónapok óta ugyanaz van kiírva a főoldalon, hogy alkatrészre várnak. Ami biztos, hogy így nem igaz, nem a szocializmusban vagyunk, hogy hónapokig kelljen várni valamilyen alkatrészre. A piacgazdaság egyszerűen nem így működik. Gondolom látva a kilátástalanságot már ahhoz sincs kedvük, hogy kicseréljék a feliratot. Nyilván más, fontosabb gondjaik vannak. Egy időben úgy hírlett, hogy május 17-én valamiféle megbeszélés lesz a hitelezőkkel, ha ott kedvező döntés születik akkor rendbe jönnek a dolgok. Nyilván ez elmaradt, mert azóta sincsen kedvező változás. Igazán kár. De hát ez van. Viszont jó döntés volt átköltözni ide, ez alatt a 3 hónap alatt biztos sok olvasómat elveszítettem volna. Igaz, arra még nem volt időm, hogy alaposan felderítsem ezt az új helyet ahol most vagyok, de egyszer talán erre is sor kerül.

Egyébként köszönöm megvagyok, tegnap voltam kint Mályiban, harmadszor is lenyírtam a füvet, kinyitottam a vízcsapot. Takarítás még nem volt, lehet, hogy nem is lesz. Úgy néz ki, hogy az idei nyáron nem Mályi lesz tartózkodásom fő helyszíne. Morzsiék gazdái mégsem adták el a házat, tegnap láttam messziről az asszonykát. A gazdát nem, lehet, hogy dolgozott. Úgy hallottam, hogy hosszú idő után munkát kapott. Nem láttam a Kismorzsiékat sem, pedig bíztam benne, hogy nyáron talán elhozzák őket a gazdiék. Sajnálom, mert hiányoznak. Végre jó idő van, bár úgy hallom már nem sokáig. Bolond egy nyár ez az idei. De azért még kialakulhat. Ebben bízom valamelyest.

Szólj hozzá!

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr815364883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása