HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mi legyen a kidobásra szánt, de még fogyasztható ételekkel?

2014.01.08. 13:40 Morgó Medve

A megyei lap szilveszteri számában olvasom, hogy ki mit csinál a kidobásra szánt, de még ehető élelmiszerekkel, de főleg készételekkel. A többség azt csinálja amit én is egy időben, hogy kiteszi a kuka tetejére, vagy egy szatyorban felakasztja a kukára. Az egyik nyilatkozó - a hajléktalanellátás szakértője - viszont azt mondja, hogy ez nem jó megoldás, mert soha nem lehet tudni, hogy a kihelyezett étel nem romlott-e. Ő inkább azt szorgalmazza, hogy a népkonyha az ünnepek alatt is működjön. És itt már keverednek a dolgok. Mert - ahogy ő mondja, a népkonyha - a hajléktalan ellátás része, míg a kukára kihelyezett ételt inkább a kukázóknak szánják. Akik jönnek is, elég nagy számban és nem csak ünnepnapokon.

Az, hogy az étel romlott vagy nem szerintem nem kérdés. Az emberek (ma még) vannak annyira lelkiismeretesek, hogy romlott ételt nem fognak egy szatyorban a kukára akasztani vagy a kuka tetejére helyezni. Ha meg mégis van ilyen alávaló ember vannak az embernek érzékszervei is, látja az ételt, meg is szagolhatja, sőt óvatosan meg is kóstolhatja ha az előző két "teszt" kedvező eredménnyel járt. Nekem viszont ezzel a kukára helyezéssel kapcsolatban kedvezőtlen tapasztalataim vannak. Gyakran megtörténik ugyanis, hogy a kihelyezett ételt az érkező kukázó megnézi és ha nem tetszik neki szó nélkül bedobja a kukába a szemét közé. Ennyi. Szerintem valami miatt ezek az emberek utálják egymást és ahelyett, hogy támogatná egyik a másikat, betartanak egymásnak. Szomorú, mert a bajban össze is tarthatnának. Hát sajnos ez van.

Egyébként van egy jó hírem is. Vettem egy használt számítógépet. Decemberben akciós volt, maradt még egy januárra is, azt megvettem. Nagyon elégedett vagyok vele, most látom csak mennyi időt vesztegettem el azzal, hogy vártam a gép előtt. Igaz, közben újságot olvastam, de akkor is. Aztán van még egy jó hírem, vettem még egy pulóvert és még egy inget ebben a miskolci speciális boltban a Weidlich udvarban. Inget még szeretnék venni, de most nem volt több. Hát így élünk mi itt a végeken.

2 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr635746701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CHIARA 2014.01.11. 20:46:30

Ma a Lidl-ben voltam vásárolni. A "fél" Miskolc ott tolongott. Elegánsan: hatalmas autók, házaspárok ... a bolt előtt 2 igazi "fekete" hajléktalan nő. CSAK a 100 Ft-t kérték, visszatolják a kocsit vagy ha te tolod a helyére, akkor adjad már oda a pénzt. Halkan... kértek... siettek az elegáns emberek és NEM ADTÁK a 100-st!!!Fájt a szívem!!!Nem válthatom meg a világot .... de ez embertelen volt!!!Te tudod, hogy mit léptem!?? Én persze csak kerékpárral voltam.....

Örülök a gépednek!!!!!

A pulcsit és az inget majd "lemelózom"... ha összefutunk itt a végen!!! :)

Morgó Medve 2014.01.12. 19:34:08

Az egyiket én is ismerem, szegény borzasztóan néz ki. Én már ezért is mindig otthagyom a 100 forintomat. Egyszer én is rászánok egy fél órát és megnézem milyen az adakozási hajlam és ez hogyan oszlik meg a vásárlók között. A gép tényleg jó. Olyan ez is mint a Trabantom. Amíg nem ültem Suzukiban jó volt az is. Utána láttam meg a különbséget. Felvegyem mindkét pulcsit? :) Ha nem akkor kétszer kell találkoznunk. :)
süti beállítások módosítása