HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Még mindig nem unatkozom

2014.12.09. 16:20 Morgó Medve

Úgy látom erre az unatkozásra várni kell még. Szombaton megvolt a szakestély egy hegyaljai falucskában,  mint ahogy azt előre jeleztem is. Jó szakestély volt, bár az elnöknek nem volt könnyű helyzete a hivatalos rész vége felé, ha rendet akart tartani. Ez egy pincében szokott lenni, ahol a részvételi díjban benne van egy borkóstolás is. Meg ezenkívül sok bor, tulajdonképpen korlátozás nélkül. Tavaly először volt a borkóstolás 5 különféle borral, utána a korlátlan borfogyasztás. Idén ez valahogy megfordult. Szerintem nem volt jó ötlet, ugyanis olyankor borokat kóstolni amikor már az ember félig fel van telve borral nem igazán szerencsés dolog. Ahhoz jobb a tiszta állapot. Na de nem érdekes, ez nem sokat számított, derekasan végigkóstoltam a borokat és 11 felé elindultam a hotelbe. Hát itt megint nagyon meleg volt, a szoba viszont szép tiszta, ízlésesen berendezve. Másnap egy reggeli ugyanott és indultunk is haza. Azért vasárnap jó volt egy kicsit semmit sem csinálni csak úgy lenni.

Meg hétfőn is. Illetve hétfőn már kicsit foglalkoznom kellett a levelező listáimmal is de jutott idő pihenésre is. Este 6 felé éppen készültem ki a konyhába megenni a 2 virslimet (kenyér nélkül) vacsorára mikor csörgött a mobil, hogy együtt vannak cimborák egy kocsiban - éppen Pestről jöttek hazafelé egy gyász eseményről, egyikük dunántúli de ma reggel errefelé akadt dolga - szóval megkérdeztek, hogy nem volna-e kedvem meginni velük egy-két sört. Hát hogyne lett volna? Amúgy katonásan összekaptam magam és már itt is volt értem az autó. Így aztán a virsli helyett egy kiváló magyaros szűzérmét ettem a "Kis pipában" jó társaságban. Meg hát néhány sör is lecsusszant. Fél 11 volt mire hazaértem. Gyorsan ágyba bújtam, mert ma reggel korán kellett kelnem és nem volt szabad elkésni. Nem is késtem el. Ma viszont egy olyan programom volt amit majd egyszer el fogok mesélni de egy kicsit később. A lényeg hogy megismerkedtem társadalmunknak egy olyan szegmensével amit idáig csak TV-ben láthattam. Hát ma megtapasztaltam "élőben" is. Érdekes volt, egyszer mindenkinek meg kellene tapasztalnia. 

Ami előttem áll: holnap kuratóriumi ülés Pesten, csütörtökön nappal egy könnyedebb program, látogatás egy egészségügyi létesítmény laboratóriumában, semmi baj, a szokásos éves kontroll, este a rókákkal taggyűlés szolid evéssel (zsíros kenyér) és ivással, pénteken egy kis szünet, aztán szombat este megint szakestély a borsodi cimborákkal. Volna még egy rendezvény a rókákkal péntekre is (az már rendesebb evés-ivás) de ez alól már felmentésemet kérem. Én se vagyok már mai gyerek, nem terhelhetem túl magam. Hát így élünk mi itt a végeken. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr526970153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása