HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmajánlat (Csengetett, Mylord?)

2015.03.12. 20:03 Morgó Medve

Azért ez a "Csengetett, Mylord" veszélyes egy sorozat. Könnyen rátelepszik az ember idejére. Néhány nappal ezelőtt volt egy jó órám, kedvem támadt valami filmet nézni, betettem gyorsan a címben jelzett film egyik kazettáját. Nem ügyeltem rá, hogy az eleje legyen, lassan kívülről ismerem az egészet, mindegy hol kezdem. Aztán a jó órából 3 óra lett, aztán este folytattam, meg másnap délelőtt is, summa summarum néhány nap alatt végignéztem mind a 26 részt. Viszonylag gyorsan megy ez, egy kiváló filmsorozatnál repül az idő. Aztán úgy a felénél járhattam amikor észrevettem, hogy a Viasat3-on is megy. A reklámjuk szerint minden hétköznap este 6-kor, aztán ha alaposabban megnézi az ember a műsorújságot kiderül, hogy reggel is megy. Holnap például 9.20-kor. Ezt a holnapit be is linkelem. Ahogy elnézem este nem ugyanazt ismétlik, el vannak csúszva egymáshoz képest az egyes epizódok. Az egyes részek egymásra épülnek ugyan, de szerintem még mindig érdemes bekapcsolódni. Az utóbbi idők legjobb sorozatát láthatjuk ha megnézzük. Még a Wikipédia is egész szép anyaggal rendelkezik a filmsorozatról. Jó szórakozást kívánok!

2 komment

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr207263721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2015.03.12. 22:08:03

Már évek óta nem tudom megunni, pedig megvan lemezeken is, így aztán elég sokszor láttam már. Nagyon jók a szereplők, meg a szinkronhangok is kiválóak. Persze mostanában is elcsábulok délelőttönként. :)
Egyébként nem értem a Viasat logikáját, mert délelőttönként leadják a két részt, de esténként csak pár napja kezdték vetíteni a legelejéről, hogy ez miért van, nem tudom (talán más kontinensek nézőire tekintettel, az időeltolódás miatt?).

Morgó Medve 2015.03.13. 06:12:52

Tudtam, hogy Te is nagy rajongója vagy. :) Valóban, elfelejtettem megírni, hogy a szinkron fantasztikusan jó. A Viasat logikáját én sem értem. Az időeltolódás elvileg válasz lehetne a vetítés módjára de azért ma már ezeket a műsorokat fel lehet venni egy gombnyomással, tehát mehet akkor is amikor mások alszanak. Tényleg érthetetlen.
süti beállítások módosítása