HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Ugyanaz a történet, más szereplőkkel

2016.04.20. 10:22 Morgó Medve

A megyei lapban rendszeresen jelentkezik Sz. I. újságíró jegyzeteivel, amelyekben régi miskolci dolgokkal foglalkozik. Én szeretem ezeket az írásokat. Legutóbb a vállalati autók sofőrjeiről írt. Leírt egy esetet amely arról szólt, hogy a párt megyei első titkárát hogyan hagyta ott sofőrje egy útmenti parkolóban.

Az történt ugyanis, hogy Pestről hazafelé jövet az első titkár elvtárs kérésére megálltak egy parkolóban. A főnök kiszállt, ő pedig bent maradt a volánnál. Egyszer csak egy ajtócsapódást hallott, hátra sem fordult csak sebességbe tette az autót és már indult is. Jó pár kilométer után lett neki gyanús a nagy csend a hátsó ülésen, megfordult és meglepődve látta, hogy a főnök nem ül a helyén. Megfordult gyorsan és minden baj nélkül felvette főnökét és most már kettesben tartottak Miskolc felé. Hogy a kocsiban és a hazaérkezés után mi történt arról nem tudhatunk, de elképzelhetjük. Hogy mitől csapódott be az ajtó? Elég nagy szél fújt, nyilván attól.

Én ezt a történetet ismertem, csak más szereplőkkel. Az én történetem főhőse Dr. Sályi István Professzor Úr, egyetemünk rektora, egykori országgyűlési képviselő volt. A sofőrt is ismerem, többen is megerősítettek abban, hogy vele történt meg a dolog. A nevét nem írnám ki, már nyugdíjas legalább 10 éve és jó egészségnek örvend. Tőle soha nem kérdeztem rá a történetre, most már sajnálom. Egyébként a történet annyira szellemes, hogy nem csodálom, hogy több szereposztásban is ismeretes.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr1008646790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása