HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Filmajánlat (Apacsok) + Mályi helyzet

2016.07.25. 13:58 Morgó Medve

Könnyű helyzetben vagyok mert egyszer már ajánlottam ezt a filmet, most elég csak belinkelnem és aktualizálnom:

http://morgomedve.blog.hu/2014/11/02/filmajanlat_apacsok

Csütörtökön 22.15-kor láthatjuk a Duna TV-n.

A Port-ra is nézzünk be:

http://www.port.hu/apacsok/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=55060079&i_topic_id=1

Egyébként Mályiban minden rendben, a sünizést az egyhetes szünet után már nem újítottam fel. Nyár van, boldogulnak. Tegnapelőtt este láttam egy egészen kicsit, őt még nem láttam idáig. Mikor közelítettem hozzá összegömbölyödött, aztán mikor eltávolodtam elhúzott a bokrokba. Az időjárásra nem panaszkodhatom, alkalmas a nyaralásra. Túlságosan is. Sokat olvasok, majd beszámolok róla. Most meg nekiveselkedem a Windows 10 installálásának. Halogattam amíg lehetett, pénteken lejár az ingyenes telepítés lehetősége. Nekivágok aztán majd meglátjuk. Ha nem jelentkeznék akkor nem jött össze.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr108913220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása