HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Megkerültem

2017.09.01. 06:54 Morgó Medve

Egy kicsit elmaradtam, de most már itt vagyok. Egyelőre csak rövid híradással, de lassan írok valami tartalmasabb dologról is. Megvoltak a Bányásznapok, kedden a falumban voltam, nagyon jó volt, azért jó dolog ha az embernek van hová hazajárni, tegnap meg Tatabányán voltam. Itt meg azért volt jó mert nagyon sok olyan emberrel találkoztam akikkel szintén jó viszonyban vagyok, némelyikükkel barátságban. Nagyra értékelik azt a munkát amit rendszeresen végzek szakmai közösségünk érdekében és ezt ilyenkor éreztetik is. Azt szoktam mondani ilyenkor töltődöm fel mint egy akkumulátor.

Az egyik volt hallgatómtól kaptam bányász jelvényeket is az egyenruhámra, egészen meghatódtam mikor csendben átadta, nem is fogadott el érte semmit. Csak emlékeztetek rá, hogy legutóbb a mosógép leszedte, ilyet pedig nem könnyű szerezni. Most is hiányoztak az egyenruhámról. 

A falumban az ünnepség utáni pohárköszöntőt is én mondtam, azt mondják jó volt. Sőt nagyon jó volt. Érdekes dolog ez, előtte teleírtam egy csomó lapot, sokféle verzió készült, egyikkel sem voltam elégedett, azért egyet csak véglegesnek nyilvánítottam, azt vettem kézbe de aztán végül is fejből mondtam el az egészet. Volt 2 -3 mondatom amivel indítani akartam a felolvasás előtt, aztán ez a 2-3 mondta valamint a hely szelleme és az ott ülők olyan inspirációt adtak, hogy bár mindvégig a kezemben volt, bele sem néztem. Igaz, nem is arról beszéltem ami le volt írva. 

Mindkét helyen jól tartottak, igaz nem tudtam sokat enni. Nem tudom mi van velem, néha rengeteg belém fér, aztán időnként meg teljesen elegendő egy normális ember porciója. Kedden kaptunk 2 szelet húst párolt káposztával, rizzsel meg krumplival, meg 2 szelet süteményt, tegnap meg állófogadás volt rengeteg ennivalóval, itt is megettem 2 szelet rántott hús szerűséget (szerintem csirkemell volt sajttal és sonkával töltve) kevés rizzsel meg 2 mini töltött káposztát kevéske szálas káposztával. Ja igen, meg 3 darab fasírt golyócskát, hát ezek szóra sem érdemesek. Egy üveg sörrel küzdöttem, egy picit kénytelen voltam otthagyni. Pedig jó hideg volt. Úgy hogy tegnap végképp nem voltam megelégedve magammal, nagyon sok minden volt amit meg sem kóstoltam, pedig megtehettem volna, volt elegendő még a végén is.

Ma nagy szakestély van Tatabányán, hívtak maradjak, de már nem mertem bevállalni a hazajövetelt vonattal. Egyébként ők azok akik mindig kitalálnak valamit, mindig van valami jó ötletük. Lelkes csapat, igen szeretem őket.

Jön a hétvége, kicsit visszafogom magam. Bár az öltönyömben kényelmesen éreztem magam, jól éltem ezen a héten, törlesztenem kell. 

Szólj hozzá!

Címkék: Ünnepek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr7112795690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása