HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hogyan javult a térdem és vállaim állapota?

2018.08.23. 03:37 Morgó Medve

Nagyjából elmúlt a fogfájásom. Még egy kicsit érzem, de azért már jobb. Visszatérve a tegnapi napra megint bebizonyosodott, hogy nem szerencsés előre bezengeni, hogy miről fogok írni, mert az a téma amit eltervez az ember idővel aggályossá válik. Mint most is. Elterveztem, hogy részletesen (gyógyszernevekkel, költségekkel) leírom miként gyógyultam ki régóta húzódó térd- és vállfájásaimból, aztán rájöttem, hogy nem is biztos, hogy jó a konkrétumokkal előhozakodni. A blogírás mégis csak egy nyilvánosság előtt folyó dolog, indokolt az óvatosság. De azért a lényeget úgy általánosságban leírhatom. 

Mint például azt, hogy évek óta fájlaltam a térdemet, időnként recsegett, ropogott, egyszer össze is csuklott, szóval én is a térdfájósok nagy családját gazdagítottam. Március elején a helyzet tarthatatlanná vált, kértem egy időpontot ortopédiai szakrendelésre. És persze egy beutalót a háziorvosomtól. A szakorvos készíttetett egy röntgenfelvételt ami alapján azt mondta a műtét még elkerülhető, viszont egy 3 injekcióból álló kúrát, valamint porcképző gyógyszer szedését javasolta. Mindezeket elfogadtam és azóta lényegesen könnyebben járok, de főleg magabiztosabban. Az injekciók nem voltak olcsók, de megérte beadatni őket. Egyenesen az ízületbe. Ahogy nekem mondták, mintegy kenőanyagként funkcionálnak, nagyjából egy évig fejtik ki hatásukat. Még nem írtam, hogy csak az egyik térdemről van szó. Kellemes meglepetésként szolgált, hogy nem kellett sokáig várnom, a telefonálásom napjához képest 3 nappal későbbre kaptam időpontot. 

Miközben vártam a térdem gyógyulását elkezdtek fájni a vállaim is. A már bejáratott úton mentem végig, itt is injekció hozta meg a várt eredményt. Pedig nem akárhogy fájtak. Úgy hogy kedves olvasóim, akinek térd problémái vannak, vagy fájnak a vállai ne nyugodjon bele, keressen fel egy ortopédiai szakrendelést. Én a Megyei Kórházba jártam, itt Miskolcon. Kezdetben én is szkeptikus voltam, azt gondoltam úgysem tudják meggyógyítani, a környezetem tele van térdfájós emberekkel, egy vállal meg úgysem lehet mit kezdeni, de nem volt igazam. Jól tettem, hogy belevágtam, javaslom másoknak is. 

Szólj hozzá!

Címkék: Jótanácsok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr3814196391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása