HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Mályi és egyebek

2006.07.24. 20:40 Morgó Medve

Megjöttem Mályiból, remélem nem sokan pártoltak el tőlem. :)
Jó idő van arrafelé is. Szombaton délután nagy vihar volt ott is. Eléggé félelmetesen tekergette a magasabb fák koronáját a szél, dörgött, villámlott. Egy darabig a teraszon olvasgattam, de egy idő után húztam befelé, nem akartam főcím lenni egy bulvárlap első oldalán. Az áram elment (tudom pongyola de így mondjuk) ugy fél 5 felé, egy óra múltán azonban felvillant egy pillanatra majd újra elaludt. Mivel jól láttam olvasni nem nagyon zavart a dolog, de fél 9 felé már kicsit nyugtalanul tekingettem. Még azt sem tehettem, hogy időben lefekszem mert 4-ig aludtam vagy 2 órát. Nyilván nem tudtam volna elaludni. Elindultam körülnézni. Érdekes dolgokat tapasztaltam. Kicsit srévizavé balra szemben volt áram, jobb oldali második szomszédomnál is, távolabb nem. Még jó, hogy körülnéztem mert már majdnem szétszedtem a betáplálásunkat. :)
Fél 10 felé már komoly dilemmát jelentett, hogy mi legyen? Hazajönni vagy nem? A dilemma tárgya egy jó kilónyi szarvas apróhús volt a mélyhűtőben. Ha maradok másnap szervaspörkölt lesz az ebéd ha hazajövök lehet, hogy akkor is de itt többen leszünk rá.
Itt tartottam mikor megjött a villany. A dolog ezzel eldőlt. Maradtam.:)

Egyik blogtársam Bikfic sajnálkozik, hogy kidobtam a gyümölcscentrifugámat. Hát Kedves Bikfic már én is sajnálom. Már akkor sajnáltam mikor a guberáló asszony bedobta a kuka mélyébe. Dehát már reménytelen volt a dolog. Pedig tényleg soha nem volt annyi gyümölcsünk, hogy egy kicsit is használtuk volna. Én nagyon lelkesen őrizgettem, a feleségem rendszeresen szemet vetett rá, mint kidobandóra de én mindig megmentettem. :) De most egy napi hezitálás után magam is beláttam, hogy ezután még kevésbé lesz nekünk gyümölcsünk ebbe szokovüzsimálkába. Mert oroszul így mondják. Ezt is Bikfictől tudom. :)
Valamikor én is tudtam, de már elfelejtettem. :)

Violyn is elmondja gondolatait a lomtalanítással kapcsolatban. Elmondok valamit ezzel kapcsolatban. A mostani nagy pakolászáskor a feleségem eléggé visszafogottan de azért jól látható ellenszenvvel tett elém egy telefont meg még náhány holmit, hogy dobjam ki. Miután semmi baja nem volt úgy gondoltam megmentem, keresek neki helyet valahol ahol nincs szem előtt. Másnap jövök haza, mondja, hogy a telefonunk leesett és nem lehet használni csak ha mindenféle súlyokat rakunk a kagylóra, akkor bontja a vonalat.
Kéjesen elvigyorodtam és hoztam az előző nap kidobásra ítélt telefonkészüléket. Ma is ezt használjuk. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr865181211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása