HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Egy kis vidámság orosz földről

2008.03.17. 19:26 Morgó Medve

Én már nem is emlékszem hogy keveredtem erre a videomegosztóra, bár nem is igazán biztos, hogy az, amiről most írok. A lényeg, hogy ha ráklikkelünk az alábbi linkre kis vidám sorozatokat nézhetünk meg a "Kis ember a nagy irodaházban" című sorozatból. Elegendő hagyni elindulni az elsőt utána már magától indulnak a következők. De lehet klikkelni a kis ikonokra is amik alul vannak. Rendkívül ízlésesen, profi módra megcsinált filmecskék ezek. Nyelvismeretre csak a címhez lenne szükség de ez is nélkülözhető, úgyis kiderül a filmből a poén. Nagyon tudom ajánlani kedves olvasóimnak. Én igencsak jól szórakoztam rajtuk. Ide kell klikkelni:

http://www.tvigle.ru/prg/3/227/?ref=12

Aztán ez itt egy kicsit pikánsabb ugyanonann:

http://www.tvigle.ru/people/nataudl/video/6db4f40e3e454c1e2883d6f4e0d46f0b
 

Erre az van kiírva, hogy 16 éven felülieknek.:)

Azért majd vessünk egy pillantást a lakás berendezéseire, ez azért nem a brezsnyevi időket idézi, meg a szerepelők sem. Hiába no, nagyot változott a világ.:) 

Egyébként jól vagyok, csak kicsit behavazva. Vannak ugye az óráim, amik standard elfoglaltságot jelentenek, aztán ezen a héten konferencia is lesz, jönnek a barátaim külországokból és mellékesen kedvenc társadalmi szervezetem is elvár tőlem egy-két dolgot az eljövendő napokban. Ugyhogy  maradjunk annyiban: élek. :)

3 komment

Címkék: Vidámság

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr475181555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikfic 2008.03.18. 17:56:18

Megnéztem a legelsőt, a kutyásat, jópofa volt! De fanatikus állatvédőknek nem ajánlom! :)))))

Ismeretlen_56441 2008.03.18. 19:58:05

Én már sok tviglet láttam, de még nem értem a végére. Köszönet, hogy megkaphattam levélben. Haláli jók!!! :D :D

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu/ 2008.03.19. 21:34:07

Hát állatvédőknek én sem. :) De nézd meg a többit is.)Nem mindegyikben lapul ki egy kutya.:) Örülök, hogy tetszik tényleg nagyon jók.:) Igazi aranybánya. :)
süti beállítások módosítása