HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Halálcsók újra -talán már az igazi

2008.03.19. 16:26 Morgó Medve

Január 14-én ajánlottam itt egy filmet. Akkor mind a www.port.hu mind
pedig én pofára estünk mert valami lájtos amerikai marhaság volt ahelyett
amit vártunk. A TV2 újra műsorra tűzi holnap éjszaka 0.50-kor, remélem
most már ez az igazi jó verzió lesz.

Ide másolom a www.port.hu ajánlását meg megismétlem a multkori levelem
egyrészét is.

http://port.hu/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=6630128&i_where=1&i_where_tv=1

Az Ira Levin regényéből készült krimi igen kiváló alkotás. Izgalmas,
fordulatos film, nagyon jó szereplőkkel. Aki szereti a jó filmet ne hagyja
ki. Későn van de talán akad még egy video a háznál. Idő hiányában kicsit snassz ez a bejegyzés de most tényleg minden perc számít.:)

 

3 komment

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr745181556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.03.21. 06:33:28

Na ez már az volt amire én gondoltam.:) Jó kis film, ma reggel kicsit belenéztem. Remélem másoknak is tetszett. 2-3 nap múlva elmesélem hogyan végződött a könyvben.:)

Ismeretlen_73190 2008.03.21. 11:19:17

Én is meg akartam nézni, mondván, tavaszi szünet van, nem kell másnap korán kelni, ébren tudok én maradni, és video nélkül is megnézem... Aztán nem lett belőle semmi. Az első 5 percre még emlékszem, meg arra, hogy már nem nincs adás a tévében. :( De lehet, ez a sors keze, mely arra int, hogy olvassam el könyvben, ne filmet nézzek :)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2008.03.21. 20:41:18

Azért ha mégis a film mellett döntene az is megoldható.:)Én felvettem és elképzelésem is van, hogy juttatom el.:) De odaadhatom nyomtatott formában is.
süti beállítások módosítása