HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Siegel-féle húskereskedés

2009.11.21. 17:05 Morgó Medve

Azért nagyon hiányzik ez a húsbolt innen a közelünkből. Nem csak azért mert jóval olcsóbb volt mint a mostani ami a helyén van, hanem azokat a dolgokat sem lehet megvenni amiket ott meglehetett. Most nem is feltétlenül kedvencemre a paprikás főtt fejhúsra gondolok. Rendben van, az egy extra dolog, menjek a városba és keressem meg. De például néha jó lenne hazafelé egy-egy szál hurkát, sütnivaló kolbászt megvenni. Az ember hazajön, semmi perc alatt belöki a sütőbe aztán mire odajut, hogy vacsorázhat addigra meg is sül. Ezer éve nem ettem hurkát csupán azért mert be kellene mennem érte a városba vagy elbuszozni egy közeli bevásárló központba. Oda viszont nem szívesen megyek mert nem bízom bennük. Mert az élelmiszeripar és kereskedelem olyan, hogy a vevőnek bíznia kell a gyártóban és az eladóban, hogy azt adnak el neki ami ki van írva, és olyan állapotban amivel nem veszélyezteti egészségét. Tehát a piros paprika az valóban paprikából készült, a kolbász pedig sertés- vagy marha húsból. Vagy mindkettőből.  Tehát egyelőre a közelben nincs hurka, nincs sütnivaló kolbász de nem lehet esetenként velőhöz vagy velőscsonthoz sem jutni. Régebben lehetett. Hát ezért sajnálom én a régi húsboltomat. Azt mondják a városban vannak, a Búza téren. Hát az nekem kicsit messze van. Egy szál kolbászért vagy hurkáért oda nem megy be az ember. Ha meg bemennék biztos jól feltankolnék, arra meg végképp semmi szükségem. Nem szeretném, hogy azért kelljen napi ötezer kalóriákat megennem, hogy rám ne romoljanak a mohón felhalmozott finomságok. Szakestélyek idejét éljük, elég nekem a zsíros kenyereket meg söröket kompenzálnom kefírrel meg almával, hordós káposztával. Így aztán tényleg nagyon hiányzik a húsbolt. Pont azzal, hogy megvehettem egy-két dolgot is hazafelé jövet, tudtam nem kell nagyon bespeizolnom, holnap is ott lesz, ugyanazzal az áruválasztékkal, holnap is megvehetem. Ezt a lehetőséget vették el tőlem, amit nagyon sajnálok. 

2 komment

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr395181844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samu 2009.11.22. 17:37:09

És akkor most nincs is semmilyen hentes vagy húsbolt az egész lakótelepen??? Vagy csak ott nincs, a Ti közvetlen közeletekben? Csak a bevásárlóközpont van, amelyikhez - ahogy írtad - busszal kell menni? És hány megálló az Tőletek?

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2009.11.22. 20:09:40

A lakótelepen biztos van, körül kell néznem. Ez egyébként egy nagy lakótelep, úgy 30 ezren laknak itt. Tudod valami kisebb hentesbolt van a városközpontban, de ott is csak húst árulnak. Jövő héten megnézem mit is lehet ott venni. Hátha változott a kínálat. A bevásárlóközpont 5 megállóra van de azt nem szeretem mert sokszor átvertek már. Ha már itt tartunk elég régen keresem azt a mirelit töltött káposztát amit egyszer a Lidl-ben vettem. Ekkor írtam róla. http://morgomedve.freeblog.hu/archives/2009/02/01/Toltott_kaposzta/ Azóta sem láttam. Ha valahol valaki látná szólhatna nekem. :) Előre is köszönöm. :)
süti beállítások módosítása