HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Atomvonat

2015.01.29. 20:33 Morgó Medve

Legutóbb írtam a külföldi vendégek nyíregyházi fogadásáról. Elmondok ezzel kapcsolatban egy történetet. Éjjel fél kettő körül érkeztem az állomásra, már messziről feltűnt nekem a sok rendőrautó az állomás előtt. Azért simán le tudtam parkolni én is, beballagtam a váróterembe amely az éjszakai időpont ellenére is majdnem tele volt. A váróteremben is meg tudtam számolni vagy 10 rendőrt, utólag visszagondolva lehettek ott civilben is jó néhányan. El nem tudtam képzelni mi történt ami ilyen rendőri biztosítást igényelt. A következő meglepetés akkor ért amikor ki akartam sétálni a peronra. Hát ez nem ment, minden ajtó be volt zárva és rendőrök vigyázták azt is. Annyira nyomasztó volt az egész, hogy még kérdezősködni sem mertem. Aztán egy negyedóra múlva áthaladt egy tehervonat, majd ezt követően az ajtók kinyíltak, a rendőrök meg elmentek. Kiderült, hogy egy olyan szerelvény haladt át az állomáson amely kiégett fűtőelemeket szállított Paksról a nagy Szovjetunióba. Ezt neveztem én el Atomvonatnak, csupán az egyszerűség kedvéért. Aztán 2 órakor befutott a Tisza Expressz is és mi elindultunk hazafelé a vendégekkel. Rövid kis történet volt belátom, itt a vége, fuss el véle. :)  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr97122127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása