HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Fogyókúrára készülődve

2006.05.30. 20:48 Morgó Medve

Változatlanul nem látom, hogy néz ki amit elküldök írás után de már úgy érzem apróságokkal nem szabad törődnöm, a végén elpártolnak olvasóim, így írogatok tovább. Aztán megkérlek benneteket ha valami nem stimmel írjátok már meg nekem. :) És ha lesznek apróbb hiányosságok kérlek vegyétek figyelembe, hogy maximum holnap reggel tudom majd megnézni az egyetemen. De kijavítani még akkor sem tudom.:)

Hát szóval itt nyomaszt éngem ez a fogyókúra. Hetek óta ígérgetem, hogy hétfőn elkezdem, dehát nem olyan könnyű dolog ez. Múlt héten pénteken elutaztam Egerbe ahol 3 napra megleptük ezt a kedves kis történelmi várost, nagyjából kiittuk az összes unicumot, jelentős csapást mértünk a sörkészletekre, gyanítom a csatornarendszert is átmostuk rendesen. Dehát erről külön szeretnék majd beszámolni ha üzembiztosabban tudom már kezelni ezt a fránya új rendszerű programot amivel megbolondították a jámbor blogozókat.

Hát szóval éppen hétfőn elkezdhettem volna, dehát megérkezett Ukrajnából régi jó ismerősünk akivel tegnap együtt vacsoráztunk Tapolcán, egy nagyon kellemes helyen. Most 50 %-os akció van, egész szolídak így az árak, hát hagytam volna ki az unicumot, a kiváló kemencében sült csülköt krumplival és párolt káposztával? Na ugye, hogy nem? Nem beszélve a príma Stella sörről. Hát nem és nem! Majd jövő hétfőn elkezdem. Szerintem igen erős akaratomnak köszönhető, hogy ma nem mentem vissza immáron egyedül, hogy féláron bezabáljak még valami ínyencséget. :)

Egyébként tegnap este kissé kapkodva mentem eli tthonról, késésben voltam, felkaptam egy drapp inget, nyakkendőt és már rohantam is. Beülve a kocsiba rémülten tapasztaltam, hogy az az ing ami múlt héten volt rajtam majd' szétreped, sőt egy gomb is hiányzik a hasamon, ott ahol legnagyobb az igénybevétel. Nincs mit tenni, az ember nem jár tűskészlettel Tapolcára vacsorázni, nyakkendőt középre aztán majd csak lesz előbb-utóbb egy asztal is ami majd jól eltakarja. Azért félelmetes volt megélni, hogy a múlt heti ingem majd' szétreped. Na azért ez nem gátolt meg abban, hogy utolsó morzsáig elpusztítsam amit kihoztak. Ráadásul nem is volt nálam szemüveg, igy csak a végén vettem észre, hogy a tál egyrésze nem hús meg krumpli hanem párolt káposzta. Persze lila káposztából, ahogy jobb helyeken csinálják. Hát bizony ez jól jött volna hamarább is de sebaj jó volt az a csülök enélkül is, gyorsan belapátoltam ezt is. Hát az ingem feszessége közelítette a lehetséges maximumot de hamar felálltunk igy már nem kellett tartanom a szétrepedéstől lazult valamit a dolog. Dacára a kicsit tartalmasabb vacsorának jól aludtam, igaz jelentős minuszaim voltak még a hétvégéről. Aztán a mosáskor derült ki, hogy az az ing amire én gondoltam a szennyesben van, ez meg valami 3 éve vett ingecske ami véletlenül akadt a kezembe. Mondanom sem kell, nagy megnyugvás vett erőt rajtam. :)

De hétfőn már tényleg elkezdem régen halogatott fogyókúrámat. :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: Fogyókúra

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr985181162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása