HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Gombkeresés

2006.06.02. 18:49 Morgó Medve

Elment az ukrán vendég, a találkozó is megvolt, úgy tűnik kicsit nyugalmasabb napok jönnek rám. Főleg ha figyelembe veszem azt is, hogy 3 napos hétvége jön, igaz novemberi időjárással meg ki tudja mit tartogat még a természet nekünk. Mikor kedden este írtam a 3 számmal kisebb ingembe pepréselt korántsem darázsderekamról már tudtam, hogy egyszer még visszatérek a dologra. Valóban igy van. Olvassa hát a kedves olvasó ezt a 2 évvel ezelőtti történetet.

Egy választmányi ülésre érkeztem a fővárosba. Elég korán beért a vonat a Keletibe, kicsit nézelődtem az aluljáróban majd metróra szálltam. Nem voltak túl sokan, boldogan huppantam le egy ülésre, talán a kelleténél kicsit lendületesebben, majd jóleső érzéssel dőltem hátra, kicsit meg is ropogtattam tagjaimat. Elég korán keltem, kicsit megmacskásodtak tagjaim. Mint kiderült ez hiba volt. Éreztem hasamon megfeszül az ing de különösebben nem foglalkoztam a dologgal. Nyáridőben van mivel lefoglania a férfiszemnak magát, nem holmi inggombok leltározásával foglalkozik. Egy idő után mikor az a bizonyos férfiszem már eltelt a látnivalóval, szórakozottan, szinte rutinszerűen futtatta végig tekintetét előbb az ingen...de a nadrágig már nem jutott el. Ugy a has közepe táján néhány centiméterre szétnyílt az ing és láttatni engedte azt amit pedig takarnia kellett volan. Ismétlem a has közepe tájáról van szó, nem lejjebbi régiókról. A dolog nyugtalanított, ez a választmányi ülés komoly dolog, itt nyakkendős, zakós urak és ha nem is alkalmi de mindenképpen elegánsan öltözött hölgyek tárgyalnak meg nagyon fontos dolgokat miközben tepertős pogácsákat harapdálnak és hideg ásványvizeket kortyolgatnak. Világosan emlékeztem, hogy a mozgólépcsőn még megvolt. Hát akkor annak a fránya inggombnak itt kell lennie valahol az ölemben. Kicsit kotorásztam a hasam tájékán. Már ekkor néhány szem felcsillant, érezhető volt, hogy az utazás unalmába egy kis változatossság keveredik, ez a pofa itt a maga százon felüli kilóival láthatóan nyugtalanul matat a hasa alatt. Én viszont nem találtam a gombot. Oke, csak nyugalom. Fizikai törvények is vannak a világon. A gravitáció nem csak akkor hat ha a legkényesebb zöld selyem nyakkendőimet kell leennem mondjuk töltöttkáposztával, annak bizony most is működnie kell. Lassan , óvatosan felálltam és hiretelen meg is fordultam, hogy ha leesik az ülésre essen. Sajnos azonban nem esett le semmi. Ekkor már nem volt szem ami nem rám szegeződött volna. Anyák kisgyermekeiket intették csendre, hogy mégjobban figyelemmel kísérhessék a történteket. Nincs mit csinálni gondoltam, megfordultam és leültem. Tekintetem a padlóra siklott és szemtelenül ott feküdt tőlem nem messze az inggomb. Nincs mit tenni, a dolgot végig kell csinálni. Óvatosan lehajoltam, már csak az hiányzott, hogy a fenekemen a nadrág is szétszakadjon a varráson, mert mindig ott szakad egyébként, hogy egyéb kellemetlenségekre meg gondolni sem merjek. Lehajoltam tehát, csak úgy ülve, és próbáltam felvenni. Persze mint az ilyenkor szokott lenni, elsőre nem tudtam felvenni de nem tudtam másodjára sem. Végül nagynehezen meg tudtam ragadni és boldogan tulajdonoltam újra ezt a fránya inggombot, szinte már láttam is magamat amint a titkárságon kérek tűt és cérnát és szépen felöltögetem a gombot a helyére. Éppencsak rápillantottam és meghűlt bennem a vér. Szomorúan láttam, hogy ingem a leülésemkor olyannyira megfeszült, hogy kiszakadt a gomb közepe (a hús) és egyetlen lyukként tátongott. Hát ezt én nem varrom fel az biztos. Mérgesen vágtam zsebre majd kiszálltam a Moszkva téren. Van itt Mamut 1 meg Mamut 2, egy inggombot némi cérnával meg tűvel csak kapok. Hát nem. Árulnak ott mindent de ezeket a dolgokat nem. Arra már nem volt időm, hogy a Széna teret körbejárjam, nyakkendőmet középre, éppen a lyukra igazítottam és elindultam a Fő utcába. Az ülésteremben szerencsére az asztalok elég magasak, az én hiányosságom az asztallap alá került. Azért néha rutinosan igazítottam középre a nyakkendőmet. A vonatban pedig hazafelé jövet nem ült velem szemben senki. Szerencsére. :) Bár estére már igazán hiányozhat egy inggomb is, végülis nem a szekrényben szoktak leszakadni. :)

Szólj hozzá!

Címkék: Vidámság

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr975181165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása