HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nevess csak!

2006.07.01. 19:27 Morgó Medve

Megjött a hideg idő, újra megy mellettem az elektromos fűtés. :( Igaz, elég fázós vagyok más talán még várna vele pár fokot. Én szeretem a meleget. Közben nézem a Viasat3-on a Nevess csak! című kandi kamerás sorozatot. Érdekes, vannak benne újabbak jelenetek is de talán olyanok is amiket már láttam. Vagy az emlékezetem csalna meg? Mindenesetre jó mert kicsit gyatra már a memóriám így ugyanúgy tudom élvezni a már látottakat is mint az újakat. :) Persze mert nem információt közöl amire emlékezne az ember, hanem mindig az az élmény amilyen pofákat vágnak a megtréfált emberek és ezek a hatások meg mindig akkor hatnak az emberre mikor nézi. :)

Innen jut eszembe, valamelyik nap feltűnt egy magyar szó az egyik jelenetben mégpedig azt látom, hogy Filmelőhívás. Videóról néztem, visszatekertem. Most már azt is láttam, hogy Fotolux meg azt is, hogy a pénzkiadó automata kártyabefogadó nyílása fölé magyarul van kiírva, hogy Kártya. Jaj de jó, ez nálunk vett felvéve. :) Biztos olcsóbb mint pl. Angliában vagy Kanadában. Mindenesetre érdekes volt látni. :)

Szólj hozzá!

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr755181195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása