HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Élek...és ezen belül filmajánlat :)

2006.08.23. 11:35 Morgó Medve

Újra itt vagyok Netközelben. Hát sajnos a nyárnak lassan tényleg vége, dehát ez így szokott lenni, nyárra ősz jön aztán meg a hideg szeles tél. Időben elkezdtem a télre való felkészülést, a nyáron tovább növesztettem védő jellegű zsírpárnáimat ami jól is jönne ha rénszarvas lennék valahol északon a Jakut hómezőkön vagy a Magadáni tájakon. Itt Kelet-Európának ezen a részén viszont határozottan hátrányos, úgyhogy komoly fogyókúrázásokon töröm a fejemet. A dolog érlelődik, most már talán séta is lesz benne de majd meglátjuk. Ez a séta ötlet tetszik egyébként, kár hogy néhányszor s..ggre fogok majd esni és ez picit elveszi majd a kedvemet a dologtól. Dehát a szépségért áldozni kell, úgyhogy majd kitalálok valamit.

Szóval itt vagyok és versenyt futok az idővel. Nem is tudom mit csináljak? Vannak itt fontos levelek, feladatok (még az egyetemen vagyok) dehát hamarosan hazamennek az emberek, mégiscsak nyár van, úgyhogy előre hoztam a Morgómedvémet mert kivételesen ez a módja annak, hogy felhívjam a figyelmet a ma esti 2 filmre. Igen, kedves Morgómedve olvasó, lehet nézni valamit a kincstári TV-ben. Mert a Duna is az csak más kincstárból. Nem havonta vetített százéves filmeket hanem igazán értékes dolgokat. A Jób lázadásá-t ezzel a színészóriással meg a Kiáltás és Kiáltást Kézdi Kovács Zsolt filmjét. Utóbbit hölgyeknek különösen ajánlom, ők biztos értékelik ennek a két igazából nem is összeillő embernek a szerelmét. Mellesleg én is értékelem, ezért is ajánlom.

Írtam mindkét filmről a listáimra, idő hiányában ha kérhetném, hogy ezt fussák át olvasóim:

http://www.uni-miskolc.hu/pipermail/dudujka-l/2006-August/001556.html

 

Tényleg jó filmek, éjszakázzunk egy kicsit... :)

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr585181236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása