HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Változások a kinézetben

2006.08.25. 09:12 Morgó Medve

Jelentem új arculata van a Morgómedvének. A kommentezés lehetősége érdekében választottam egy új gyári sablont amiben már be van építve a kommentezés lehetősége is. Igaz, én még nem találom, de nem adom fel. :) Tehát ez az arculatváltás oka. :) Most egy darabig szépen építgetem majd ahogy időm engedi. De az írást nem kell építgetni az hálistennek az úgy megy mint eddig.:)

8 komment

Címkék: Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr175181240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_26298 2006.08.25. 09:37:34

Ez egy próbakomment azért idétlen kissé. Kedves Morgómedve, jaj de jó, hogy most már lesznek kommentek is, tudod én idáig azért nem írtam kommentet mert nem volt hová, emailt ugyan írhattam volna az iiv@... satöbbi címedre de azért szerettem volna megőrizni az inkognitómat is, igy aztán kedves Morgómedve sok értékes hozzászólással lettél szegényebb, brumm, brumm! Nade ha ez a teszt sikeresen végződik nem hagylak majd békén a kommentjeimmel.:) Pusszantalak, csak így morogj tovább, imádom a morgásaidat de azért a humoros írásaidat jobban:))! Hát mivel magamnak írtam, az aláírás is Morgómedve.:)

Enikő 2006.08.25. 10:17:12

Régi olvasója vagyok Morgómedvének:-) szinte születése pillanatától ismerem derüjét és írói tehetségét:-) Jó ez az új "forma", sok sikeres írást és megjegyzést kívánok!

violyn 2006.08.25. 11:07:42

Gratulálok én is a commentezés lehetőségéhez, és a szép arculathoz!

gigi1976 2006.08.25. 14:26:45

Kedves M., minden kívánságod így teljesüljön :-). Remélem, így megfelel a dolog, ha bármi kérdésed van, csak írj. Tetszik a választott sablon!

andereM. 2006.08.25. 18:50:36

Igazán illik Hozzád ez az új sablon, szerintem maradj ennél! A sz.gép úgyis az életed (egyik) része. ;-) Örülök, hogy most már azonnal hozzá lehet szólni az írásaidhoz! Ezentúl klaviatúrát ragadva igyexem egy-egy írásodról megosztani Veled (Veletek) azok kapcsán felmerült gondolatokat. Üdv: andereM.

Boga 2006.08.25. 18:50:52

Drága Morgómedve, hihetetlen, hogy mindenre tudsz időt szakítani. Kommentkészítés, segítségnyűjtás, stb... Csak irigykedni tudok és sok sikert kívánni a régi-új bloghoz!

bikfic 2006.08.25. 22:07:28

Éljen, éljen, végre! Most már semmi akadálya a spontán vélemény- és érzelemnyilvánításoknak! :)

Ismeretlen_39292 2006.08.26. 05:26:35

Gratulálok, ügyes vagy!!! :-)))
süti beállítások módosítása