HTML

Morgómedve

Friss topikok

• Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Kulcskeresés 2.

2006.12.14. 23:55 Morgó Medve

Végső esetben mára igértem a folytatást, persze nem ilyen késő estére, de sajnos nem volt könnyű napom, most értem haza az egyetemről. Igaz nem zh-javítás meg ilyesmi volt a program, szakestélyen voltam, de igaza van a kommentben íróknak. Az igéret szép szó ha megtartják ugy jó. Elnézést kérek azoktól akik ma hiába klikkeltek a Morgómedvére. Igazán sajnálom.
És ezekután kis késéssel ugyan, de nézzük mi is történt ezzel a kulcscsal. :)

Elfoglaltuk helyünket egy szép lakosztályban a festői fürdőhelyen Aspravoltán. A sógorék az egyik szobában mi a másikban, vagy talán több szoba is volt, nem emlékszem már. Mikor a helyi magyar idegenvezetők vázolták a lehetőségeket kirándulásokra mi rögtön beneveztünk többek között egy Thessalonikibe való kirándulásra. Eljött az indulás napja. Bitang korán kellett kelni. 5-kor már indult a busz, és az én dolgom volt bezárni a házat magunk után. Be is zártam és rohantunk a buszhoz, felültünk és elindultunk a kikötőváros Thessaloniki felé.

Én már akkor is olyan mindig mindent ellenőrző fajta voltam. Na mondom, megnézem megvan-e a kulcs. Benyúlok a zsebembe, semmi. Benyúlok a másikba is, ott is semmi. Végig kerestem minden zsebemet nem találtam. Persze éngem már körülállt mindenki a kis csapatunkból, velem együtt heten voltunk. A buszon meg még rajtunk kivül talán egy fiatal pár és a magyar idegenvezető. Én már százszor átnéztem a zsebemimet a kulcs sehol nem volt.

Egyébként leginkább azért voltam pánikban mert ha az úton esett ki akkor már régen kirámolhatta valaki a pár méterre lévő házat. Benne volt mindenünk, többek között pénzünk nagyrésze is.  Egyere idegesebb lettem, ujra és ujra atnéztük a zsebeimet. Végül úgy döntöttem levetem a farmert és úgy nézzük át nyugodtan. Ekkor érkezett meg hátra az idegenvezető, egy 22-24 év körüli ifjú hölgy, hogy mi a baj, mert a sofőr rendkivül nyugtalan, nem tudja mi történik itt hátul. :) Én meg ott állok gatyában, kezemben egy elég viseletes farmerrel. Elmondtam neki, és megkérdeztem nem akarja-e ő is átnézni a zsebeimet, de köszönte nem akarta. Ekkor döntöttünk úgy hogy egy buszmegállóban megállítja a buszt és én egy menetrend szerinti járattal visszamegyek aztán vigyázok a házra ha még nem rámolták ki. Úgy gatyában mégegyszer átnéztem a zsebeket és mit ád Isten, megtaláltam a kulcsot. A jobboldali zseb mögötti kis zsebben húzta meg magát. Most vagy nem tudtam, hogy ott is van zseb, vagy idegességünkben senki nem nézte, de ott volt. Így megnyugodott mindenki, a sofőr is akinek gondolom halvány gőze nem volt arról mia fenét csinálunk mi ott heten a busz végében. :) Én például gatyában, kezemben egy farmerrel::)

Hát ez a rövid történetecske jutott eszembe mikor pénteken a mobilomat kerestük a Gyöngyös felé tartó buszon.:)

2 komment

Címkék: Történetek

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

violyn 2006.12.16. 12:25:15

A történet egyszerű, bárkivel előfordulhat. De ahogy leírod, csupa irónia és báj. Élvezet Téged olvasni!

Klarissz · www.klarissz.blogol.hu 2006.12.16. 14:44:53

Érdemes volt várni! Aranyos sztori. Szinte látom a jelenetet. belegondolok, hogy mondjuk utasként én mire gondolok, ha látom, hogy egy utastárs elkezd vetközni...