HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Végre!

2006.12.21. 17:14 Morgó Medve

Végre kitört a szünet. Január 4-én készülök legamarabb az egyetemre. Közben rendberakom a Morgómedvémet, a levelezésemet, a paírjainkat itt az íróasztalfiókban, csekkelmaradásokat meg mindent amire nem volt időm az utóbbi időben. A bérletemen van még vagy 4 lehetőség, tehát uszingálás is lesz.

Holnap bevetem magam a Corába, aztán ha nem elég a Lidl-be is, aztán ha ez sem elég, amin azért csodálokoznék, akkor az Interspárba is. De esküszöm tovább nem megyek, mindenki azt kap amit addig felhajtottam. Maximum benézek a kinai büfébe egy kis szecsuáni marhára valami szolídabb mennyiségű rizskörettel meg lightcolával mert fogyókúrázom azért még mindig. :)

Úgyhogy msot elköszönök azzal, hogy holnap már kitűnő kedélyállapotban írjak szeretett középiskolámról meg az ottani élményeimről.:) 

5 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr925181325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigi1976 2006.12.21. 20:39:41

Majd beszámolsz róla, hogy a tervekből mit sikerült megvalósítani? Mert szerintem nagyjából jó, ha a felét sikerül majd, legalábbis magamból kiindulva :-). Csak megjegyzem: a helyedben a Lidl helyett másodikra tenném az Interspart, már csak a választék és a minőség miatt.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2006.12.22. 19:20:58

Hát ez nem jött be.:( Reggel elmentem uszingálni, uszingálás után meg jöttek faxon meg emailben a feladatok a határon túlról, amiket szépen el kellett intéznem. Örültem, hogy este a szomszédos Plus-ba eljutottam. De holnap Istenbizony megyek az Interspárba. A Cora és Lidl kilőve, messze vannak.

bikfic 2006.12.23. 07:43:57

Morgómedve, boldog, békés Karácsonyt kívánok!

Ismeretlen_26298 2006.12.23. 09:44:17

Köszönöm szépen kedves bikfic, Neked is kívánom. Tudom, most kicsit másabb lesz mint tavaly, de így is Karácsony van. És hidd el sokunknak eszünkbe jutsz majd holnap este. Egy picit elmosolyodunk mikor Rád gondolunk, és azt gondoljuk, hogy mi itt vagyunk, Veled vagyunk.:) Meg leszünk is.:)

bikfic 2006.12.23. 16:06:29

Nagyon köszönöm, Morgómedve, kedves vagy, mint mindig. Én is gondolok Rátok, ígérhetem.
süti beállítások módosítása