HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Születésnap

2007.03.13. 20:43 Morgó Medve

Egy éves lett a Morgómedve. Igaz, még tegnapelőtt, de akkor nagyon kimerültnek éreztem magam ahhoz, hogy egy jó hangulatú megemlékezésben méltassam az esemény történelmi jelentőségét. Gondoltam lapítok egy kicsit, úgysem veszi észre senki, aztán majd jönnek itt jobb napok is, majd írok akkor. Dehát a jobb napokra várni kellene mondjuk csütörtökig vagy péntekig, hát addig már mégsem lehet várni.

Így hát ezennel ünnepélyesen bejelentem, hogy egy évvel ezelőtt március 11-én olvastam bele a miniszterelnök úr blogjába és azt gondoltam nem rossz, nem rossz de inkább írok egyet magamnak. És már írtam is le gondolataimat a Madárinfluenzáról. És hát azóta is sokat sokmindenről írtam.

Volt eleinte morgás is, de aztán rájöttem olvasóim nemigazán a morgásomért járnak vissza. Így inkább elkezdtem mazsolázgatni életem történéseiből és ezekkel igyekeztem mosolyt varázsolni olvasóim arcára. Megpróbálkoztam az irodalommal is. Bankban című írásomra nagyon büszke vagyok, úgy érzem jól sikerült megragadnom a szituációt és olvasmányos kis művecskét alkottam.

Egy idő után megoldottam a kommentezés lehetőségét is. Időnként a komment rovat túlnőtt a Morgón mint terjedelmében mind pedig az ott folyó diskurzus lendületességével. Voltak esetek amikor senkit nem érdekelt már mit írtam a blogban, mindenki csak a kommenteket olvasta. Köszönöm azok aktivitását akik megjegyzéseikkel igyekeztek teljesebbé tenni az általam leírottakat. Vagy csak egyszerűen gratuláltak valamelyik írásomhoz, vagy elmondták váleményüket.

Szólni szeretnék a Morgó szerepéről a hagyományok ápolásában. Nem gondoltam volna, hogy ekkora szerepet fog betölteni. Nem gondoltam volna, hogy egy ablak lesz a "civil" világ számára amit kitárok és amin keresztül olyanok is megismerkedhetnek a selmeci hagyományokkal, a selmeci szellemmel, a miskolci diákélettel akik életükben nem hallottak a selmecbányai szellemi örökségről, az utódkarok által képviselt szolidaritásról és összetartásról.

Gondolom sokan csodálták meg a hallgatóinkat díszes egyenruháikban a csille- és rönktolás avató ünnepségén, vagy szakestélyi képeken. Mert szépek benne. A lányok is. Miért mondom ezt? Mert azért mégiscsak egyenruha. A lányokhoz nem szokott illeni egy egyenruha sem. Őket könnyű ruhácskákban vagy komoly de szép alkalmi öltözékekben szeretjük látni. De ezekben a ruhákban őket is öröm nézni egy szakestély szünetében, amint szépek, boldogok és jókedvűek. És büszkén feszítenek egyenruháikban. És az egyenruhák alatt selmeci szív dobog. :) Bocsánat kicsit sok az emelkedettség meg a pátosz, de tényleg így van:)

Mit is írhatnék még? Néha elég fáradt vagyok mostanában. Sok órám van, sok egyéb feladatom, meghát hiába fiatal a lelkem itt a sok fiatal között, ahogy mondani szokták én sem vagyok már mai gyerek. Néha bizony nehéz írnom. De csak nekikezdeni. Aztán ha elkezdem csak kopog a klaviatúra és jönnek a sorok egymásután. Szeretem ezt a Morgót, szeretem azokat is akik kitüntetnek érdeklődésükel. Remélem sokáig írhatok még a magam és az Ő örömükre.:)

17 komment

Címkék: Ünnepek Blog dolgok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr375181364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macicsapat · macicsapat.freeblog.hu 2007.03.13. 20:53:19

Boldog szülinapot Morgómedve! És még sok boldog morgolódást! Meg málnatortát is!

gigi1976 2007.03.13. 21:10:00

Boldog blogszülinapot :-). Napok óta készülök megnézni, mikor is esedékes, mert valahogy rémlett, hogy mostanában. Megspóroltad nekem a kutatást :-).

Attila 2007.03.13. 21:25:16

Boldog szuletesnapot Morgomedve! Szinte naponta olvasom az irasaidat, mindig nagyon tetszenek. Barati udvozlettel, attila

Enikő 2007.03.13. 21:32:01

Isten éltessen Morgómedve! Boldog szülinapot:-) maradjon a fiatalos lendület, a töretlen lelkesedés, a derű és humor hogy még sok irásod szülessen, és még több komment is:-)melyek mosoly az arcokra és ablak a világra:-)

mildico 2007.03.13. 21:34:07

Én is gratulálok! :) Egy ideje már mindennap idelátogatok, van hogy többször is, hátha van valami ízes írás :) Én nagyon szeretem olvasgatni. Az utóbbi időben sokszor elgondolkoztam, hogy nekem is írnom kéne egy blogot, dehát nem is tudom. Sajnos elég sok ember van, akik úgymond rosszakaróim vagy irigyeim és úgyis rátalálnának a blogomra, de nem akarom, hogy olyanokat olvassanak, amik nem tartoznak rájuk, pedig aztán az elmúlt másfél-két évemről tudnék jó kis emlékeket írni utazásokról, meccsekről, barátokról, de ezeket sokan nem néznék túl jó szemmel. Esetleg majd 32 év múlva leírom ezeket :) Most épp az jutott eszembe, hogy az újdonsült jégkorongcsapatunkat írok egy blogot :) Jajj addig írok, míg odaég itt mellettem a gáztűzhelyen a káposzta :) Mégegyszer Boldog blogszülinapot!

violyn 2007.03.13. 21:55:55

Bolgog szülinapot Kedves Morgó! Kívánom, hogy sokáig írjál egészségben boldogságban a mi örömünkre!

Ismeretlen_39292 2007.03.14. 18:23:02

Boldog születésnapot! Kívánom, hogy még sok-sok születésnapot érjen meg az oldalad!!

Ismeretlen_39292 2007.03.14. 18:23:16

Boldog születésnapot! Kívánom, hogy még sok-sok születésnapot érjen meg az oldalad!!

Ismeretlen_38675 2007.03.15. 04:37:30

Gratulálok én is, a "néha benéző, távoli" olvasó.. Remélhetőleg csak tavaszi fáradtságod van. Muszáj időt szakitanod a pihenésre is. Nagyon muszáj!!!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.03.15. 07:56:32

Köszönöm szépen a születésnapi gratulációkat.:) Ma egy újabb esztergomi történettel elkezdem a második évemet.:) Természetesen töretlen lelkesedéssel.:) Kellemes ünneplést kivánok minden kedves olvasómnak.:)

bikfic 2007.03.15. 17:26:53

Isten éltesse a blogodat és Téged is, Morgó! :)

margó 2007.03.15. 17:27:14

Boldog blogszülinapot kívánok kedves Morgómedve. Olyan jó, hogy létrehoztad ezt a blogot! Nagyon jó itt Nálad. Szeretettel: Margó

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.03.15. 20:15:27

Még egy ilyen hatalmas termetű Morgómedve is meg tud hatódni ennyi kedves jókívánságot olvasva. Mégegyszer köszönöm szépen. Aranyosak vagytok.:)

Enikő 2007.03.15. 20:32:40

Kedves Morgómedve:-) a meghatódás nem termet, hanem szív és lélek függvénye:-) hát ezért a sok jókívánság:-)

bALEKINA 2007.03.16. 07:50:57

Jó szerencsét! Kellemes blog írást továbbra is! Köszönjük! ;)

dittke 2007.03.17. 16:39:37

kicsit lemaradtam, de annál nagyobb szeretettel üdvözöllek, és önző módon, mert nagyon jó olvasni Téged, azt kívánom, még nagyon sokáig írj, akár morgolódást, akár történeteket a multból, vagy a jelenből. Isten éltessen.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2007.03.17. 21:58:57

Nektek is köszönöm szépen.Igazán zavarban vagyok ennyi dicsérő szó olvastán:))
süti beállítások módosítása