HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Sztár FM

2007.06.17. 20:56 Morgó Medve

Jó idő volt az elmúlt 3 napban. Igaz, volt egy kevés eső is, de azért mégiscsak a napsütés volt a jellemző a hétvégén. Kellemes volt Mályiban, a madarak énekeltek, jó levegő, 3 égi csatorna (TV2, RTL Klub, m1) jelentették a televíziót, amik finoman szólva számomra nézhetetlenek. Na jó, az m1-en szombaton néztem a Napkeltét, vasárnap már nem mert akkor L.T.K. van akit én igencsak nem kedvelek. Szombaton 23.20-kor megnézhettem volna a Szerencsés Dániel-t, dehát ki a csuda tud fel lenni olyan sokáig egy üdülőtelepen? A jó levegő elnyomja az embert, örül ha 10-ig kihúzza valahogy. Így aztán nem volt TV, nem volt Internet, volt viszont rádió és olvasás.

Ezeken a hasábokon korábban már elmondtam, hogy ha Internet közelben vagyok, akkor szívesen hallgatom Amerikából a www.club977.com-ot. Az ízlésem teljesen egyezik a zenei szerkesztőével, így aztán sok örömöm telik bennük. Ha viszont nincsen Internet akkor egy helyi adót hallgatok, a Sztár FM-et. Csak Miskolc környékén lehet fogni, tehát az ország más részein ne nagyon keressük. Hasonlóképpen az általam kedvelt stílusú zene megy, jobbára reklámok és sok szöveg nélkül. Nem is tudom miből élnek olyan kevés reklámot hallani. Ami végülis nem rossz. Sőt, nagyon jó. Egyvalamire kell vigyázni, hogy bele ne fusson az ember valami szöveges napszakba amikor a zeneszámokat időnként megszakítják, hogy érdekességeket idézzenek a világ minden részéről.

Kellő reklámot csináltam nekik az előző mondataimmal, így megengedem magamnak a szolíd kritikát is. Hát elég könnyű fajsúlyú hírecskék ezek. 2 napig hallottam például, hogy bűnöző elemek megöltek egy 15 éves versenylovat ami Orchidea névre hallgatott. Megtudtam azt is, hogy szegény Orchideát a húsa miatt ölték meg. A bűnöző elemek magukkal vitték mind a 4 lábát. Hm. Ahogy én emlékszem a lovaknak elég vékonyka lábuk van, az is jobbára csontos, inas, nem igazán jellemző rá, hogy húsos lenne. Dehát hús azért kétségtelen van rajta.

Vagy például ma megtudtam, hogy egy hetvenvalahány éves ember azért nem nősült meg mert még nem tudott leérettségizni, és hát megfogadta valamikor, hogy csak azután nősül meg ha leérettségizett. Naja, a megfogadások azért vannak, hogy betartsuk őket - teszem hozzá most már én. Hát ilyen és hasonló érdekességeket lehet hallani időnként amiktől én azért szenvedni szoktam. Illetve már nem, mert egyszerűen leveszem a hangot és csak zenénél erősítem fel. Meg hát most már tudom mikor is jönnek ezek az érdekességek és akkor kikapcsolom. Egyébként tényleg jó zene van. A kereskedelmi csatornák közül ezt tudom egyedül hallgatni. Úgyhogy éljen a Sztár FM! :)

3 komment

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr465181410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2007.06.18. 12:55:21

Itt Pest környékén is van Sztár Fm, és egész jó zenét adnak egész nap. Na nem minden zenei stílust kedvelek, ami hallható rajta, mert eléggé vegyes, de azért a zenék nagy része jól emészthető. Háttérrádiózáshoz tökéletes.

bALEKINA 2007.06.19. 10:56:52

Igen-igen. Én is szoktam Sztár FM-et hallgatni, Budapest kb. 30 km-es környezetében még simán lehet fogni.

Ismeretlen_26298 2007.06.19. 20:05:36

Örömmel olvasom, hogy Pest környékén is lehet fogni.:) Bízom benne, hogy a zenei anyag ugyanaz: Beach boys, Herman's Hermits, Dogs, Creams, Kinks, Creedence Clearwater Revival, Animals, Troggs, Clif Richard, Mamas and Papas és igy tovább. Kedvenceim voltak középiskoás koromban. Mikor Kazahsztánba mentem 1971-ben vittem egy hordózható magnetofont vagy 20 darab szalaggal, aztán hazahoztam a magnót. A szalagot mind megvették. Én meg úgy néztem ki mint az ötvenes évek karikatúráiban Uncle Sam azaz Sam bácsi az amerikai kapitalista tőkés aki a dolgozók kizsákmámnyolásával hizott 200 kilósra és kubai szivar figyegett szája szélében. Tele voltam pénzzel. Egy picike különbség volt köztünk: én szivességből adtam el a szalagokat. Mondhatom szinte jelképes áron, mert a rubellel meg nem tudtam mit kezdeni.
süti beállítások módosítása